Elke keer wanneer ik bij mijntele2 klik op "bestelling en levering", staat er "Er ging iets fout bij het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens." in een rode balk.
Hebben meer mensen dit? Ik heb laatst namelijk de Iphone X besteld, en omdat de levertijd van de Iphone X heel onduidelijk is, wil ik graag weten hoe het zit met mijn bestelling.
P.s.
Ik heb nog 2 vragen.
Toen ik de Iphone bestelde, heb ik gekozen voor nummerbehoud. Het nummerbehoud is ingeplanned op 27 november. Krijg ik mijn Iphone eerder, of krijg ik mijn Iphone pas wanneer het nummerbehoud compleet is afgerond?
De levertijd van de Iphone X was 3 dagen toen ik hem bestelde. Nu is de levertijd 2/3 weken. Geld dat ook voor mij of krijg ik mijn Iphone over 3 dagen?
Heel erg bedankt!
Beste antwoord door Mark van Tele2
Bekijk origineel bericht