beantwoord

Inloggen Tele2 App werkt niet

  • 29 juli 2019
  • 3 reacties
  • 270 x bekeken

Hey, ik heb een mobiel abonnement lopend bij Tele2. Dit in combinatie met een iPhone 7 Plus. Zoals de titel het al benoemt, ik kan niet meer inloggen in de Tele2 app.

Dit is wat ik al heb gedaan:
Wachtwoord herstellen
Account opnieuw laten activeren
App verwijderen van m'n telefoon en opnieuw downloaden
Controleren of ik wel via de mijntele2 site kan inloggen (dit is mogelijk)

Ik snap er dus niks. Iemand die een oplossing weet? Ik vind het namelijk veel fijner om de app te gebruiken ipv de browser.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 31 juli 2019, 15:12

Goed nieuws! De nieuwe update staat sinds vandaag live in de Playstore en Appstore.
Mocht je na deze update toch nog steeds problemen ondervinden met inloggen, laat het ons gerust weten.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is een update onderweg. Die schijnt veel van dit soort problemen op te lossen.
Reputatie 4
Badge
Goed nieuws! De nieuwe update staat sinds vandaag live in de Playstore en Appstore.
Mocht je na deze update toch nog steeds problemen ondervinden met inloggen, laat het ons gerust weten.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat de MijnTele2 inlogproblemen inmiddels zijn opgelost ga ik dit topic sluiten. Mocht je toch nog problemen ondervinden dan kun je een nieuw topic openen.

Groet Petra