De helpdesk van Tele2 is vriendelijk, snel en behulpvaardig. Helaas kan dat niet worden gezegd van Guidion, een externe partij die monteurs moet leveren voor onderhoud!
M'n glasvezelaansluiting is kapot (het knettert zelfs in dat kastje!), dus via Tele2 snel geholpen aan een automatische afspraak met Guidion. Ik hoopte op dezelfde avond nog, of anders de volgende dag…. 19 juli, dus 11 dagen later !?
Mijn vrouw en ik werken veel thuis, kinderen hebben internet nodig… Twee keer met Guidion gebeld (gisteravond en vanochtend). Vriendelijke mensen, maar die net niet hardop zeggen dat ze niet gaan helpen.
Met Tele2 gebeld, nu val ik onder spoed… krijg ik een afspraak voor woensdag, dus over 6 dagen…
Dit zijn toch totaal onacceptabele wachttijden? Dat zou iedereen na een jaar thuis werken toch moeten begrijpen.
Tele2, graag actie! En uitzien naar een volwaardig onderhoudsbedrijf!
Beste antwoord door Matthijs de W
Bekijk origineel bericht