beantwoord

bestelling modem

  • 27 August 2021
  • 2 reacties
  • 71 x bekeken

Beste tele2,

Ik heb inmiddels al 3x gebeld omdat mijn modem kapot is sinds donderdagochtend. De 1e keer was de bestelling van een nieuwe modem niet goed aangemeld. Nu had ik echter al een email moeten hebben mbt de bezorging vd nieuwe modem. 

 

Ik heb gekeken maar er is geen bestelling van mij. Dit klopt echter niet.

Kunnen jullie mij aub helpen? Dank!

Wendy van Kampen

icon

Beste antwoord door Floor109 28 August 2021, 16:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Dit is een openbeer forum, vermeld hier de volgende keer  geen privégegevens!!

Waarom bestel je een modem, je moet gewoon on een vervangende vragen en daarna de defecte terug sturen.

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik denk dat ze dat ook bedoelt, maar als ik de track en trace code moet geloven is hij al aangenomen, dus lijkt me opgelost?