Skip to main content

In Oktober overgestapt naar T-mobile. Zie gister tot m'n schrik dat Tele-2 nog steeds €54,- p/m afboekt. Betaal dus al 4 mnd. dubbele kosten. Bijna €100,- p/m ? Geen wonder dat ik maandelijks niet meer rond kon komen. Wil tele-2 dit zo snel mogelijk recht zetten en het teveel betaalde geld terug boeken ! De klantenservice ook gebeld maar daar werd ik héél lang in de wacht gezet met zgn. rustgevende muziek ?

 

Hi @zeewijntje

We willen dit natuurlijk graag met jou oplossen! Wil je ons een terugkoppeling geven wat je hebt ontvangen en hoe de vork precies in de steel zit? Dan kunnen we dit tot op de bodem uitzoeken. 


Dit gaat bij mobiele abonnementen eigenlijk altijd goed. Ben je overgestapt met nummerbehoud? En is dat in Oktober ook daadwerkelijk uitgevoerd? Op die datum stopte de Tele2 simkaart met werken en kreeg je een bevestiging sms dat nummerportering was uitgevoerd?