Beste Tele2,
Twee telefoongesprekken en twee chats verder heb ik mijn 234 euro nog steeds niet terug. Dat is het bedrag dat ik bijbetaald heb om een Fairphone 4 te ontvangen. De telefoon beviel me niet en ik heb hem op 17 januari naar jullie teruggestuurd. Op 18 januari kreeg ik van PostNL bevestiging dat de telefoon door VCK Logistics ontvangen werd. Van dit bedrijf zelf heb ik nooit de bevestiging gehad dat zij de telefoon ontvangen hebben. Dit is meermaals door jullie bevestigd toen ik hierover belde, maar er is niks aan gedaan.
We zijn inmiddels anderhalve maand verder en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Terwijl dit normaal 2 weken maximaal mag duren. 2 telefoongesprekken en 2 chats verder en jullie hebben me nog steeds niet geholpen. Ik heb in januari en februari ook de credietkosten voor de telefoon moeten betalen, terwijl ik hem helemaal niet in gebruik heb. Te bizar voor woorden.
Er is me coulance beloofd, terugbetaling op korte termijn en meer. Maar ik heb nog niks ontvangen. Ik ben al jaren klant bij Tele2, maar overweeg nu echt een overstap. Ik wil graag snel een oplossing van jullie in dezen. En mijn geld terug voor een telefoon die al anderhalve maand weer in jullie bezit is. Zowel bijbetaling als abonnementskosten