beantwoord

Na 1,5 maand nog geen geld terug

  • 27 February 2023
  • 8 reacties
  • 134 x bekeken

Beste Tele2,

Twee telefoongesprekken en twee chats verder heb ik mijn 234 euro nog steeds niet terug. Dat is het bedrag dat ik bijbetaald heb om een Fairphone 4 te ontvangen. De telefoon beviel me niet en ik heb hem op 17 januari naar jullie teruggestuurd. Op 18 januari kreeg ik van PostNL bevestiging dat de telefoon door VCK Logistics ontvangen werd. Van dit bedrijf zelf heb ik nooit de bevestiging gehad dat zij de telefoon ontvangen hebben. Dit is meermaals door jullie bevestigd toen ik hierover belde, maar er is niks aan gedaan.

We zijn inmiddels anderhalve maand verder en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Terwijl dit normaal 2 weken maximaal mag duren. 2 telefoongesprekken en 2 chats verder en jullie hebben me nog steeds niet geholpen. Ik heb in januari en februari ook de credietkosten voor de telefoon moeten betalen, terwijl ik hem helemaal niet in gebruik heb. Te bizar voor woorden.

Er is me coulance beloofd, terugbetaling op korte termijn en meer. Maar ik heb nog niks ontvangen. Ik ben al jaren klant bij Tele2, maar overweeg nu echt een overstap. Ik wil graag snel een oplossing van jullie in dezen. En mijn geld terug voor een telefoon die al anderhalve maand weer in jullie bezit is. Zowel bijbetaling als abonnementskosten

@Marciano van Tele2 @Cas van Tele2 

icon

Beste antwoord door shendriks1991 14 March 2023, 13:47

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ook hier natuurlijk graag gedaan, super fijn dat je je geld terug hebt! 💪🏻

Hey @shendriks1991, ik snap dat het niet fijn is om te wachten op een terugstorting, maar geen zorgen dit komt helemaal goed! Het kan altijd langer duren voordat je de terugstorting hebt, zeker bij een retourprocedure. De terugstorting wordt namelijk pas geregeld zodra het toestel door ons is ontvangen en ik zag in het systeem al dat hier iets niet helemaal lekker liep, maar ik ga m'n best doen om het geld z.s.m. bij je terug te krijgen. Stuur mij alvast een privébericht met de volgende gegevens, dan duik ik er morgen direct voor je in. 💪🏻

  • IMEI- nummer van het toestel
  • Track & Trace-code die je van PostNL hebt gehad
  • Volledige naam
  • Straatnaam + huisnummer
  • Postcode + woonplaats
  • E-mailadres
  • 06-nummer waarop wij je kunnen bereiken

 

Geld eindelijk terug na mooie actie van @Marciano van Tele2 . Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @shendriks1991, ik snap dat het niet fijn is om te wachten op een terugstorting, maar geen zorgen dit komt helemaal goed! Het kan altijd langer duren voordat je de terugstorting hebt, zeker bij een retourprocedure. De terugstorting wordt namelijk pas geregeld zodra het toestel door ons is ontvangen en ik zag in het systeem al dat hier iets niet helemaal lekker liep, maar ik ga m'n best doen om het geld z.s.m. bij je terug te krijgen. Stuur mij alvast een privébericht met de volgende gegevens, dan duik ik er morgen direct voor je in. 💪🏻

  • IMEI- nummer van het toestel
  • Track & Trace-code die je van PostNL hebt gehad
  • Volledige naam
  • Straatnaam + huisnummer
  • Postcode + woonplaats
  • E-mailadres
  • 06-nummer waarop wij je kunnen bereiken

Groetjes,

Marciano

(Niet nodig om te taggen hoor, ik lees je topic sowieso. 😄)

1,5 maand is wel erg lang inderdaad, je hoort natuurlijk je geld zsm terug te krijgen. Dit heb ik wel eens vaker gezien hier en meestal wordt het netjes opgelost Ik denk dat een moderator hier je goed kan helpen. 

Dankjewel @carbear. Weet jij welke moderator ik hierin kan taggen?

 

Hoi @shendriks1991 , welkom bij de community.

Waarom is er coulance beloofd? Wanneer had je het toestel ontvangen?

Hi @eric Klantenservice gaf aan dat het niet normaal is dat geld retourneren langer dan 2 weken duurt. Daarom hadden ze het over coulance. Maakt mij niet zoveel uit; ik wil gewoon mijn geld terug. 

Ik ontving het toestel op 11 januari. 

Reputatie 5
Badge +6

1,5 maand is wel erg lang inderdaad, je hoort natuurlijk je geld zsm terug te krijgen. Dit heb ik wel eens vaker gezien hier en meestal wordt het netjes opgelost Ik denk dat een moderator hier je goed kan helpen. 

Hi Eric. Klantenservice gaf aan dat het niet normaal is dat geld retourneren langer dan 2 weken duurt. Daarom hadden ze het over coulance. Maakt mij niet zoveel uit; ik wil gewoon mijn geld terug. 

Ik ontving het toestel op 11 januari. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @shendriks1991 , welkom bij de community.

Waarom is er coulance beloofd? Wanneer had je het toestel ontvangen?

Reageer