Skip to main content

In de Tele2 app krijg ik in het overzicht te zien dat ik 0,25 euro extra kosten heb gemaakt. (het is niet veel, maar toch) zodra ik hierop tik, staat er vervolgens dat er geen extra kosten zijn. 

Mijn vragen 1) wat moet ik geloven en 2) wat zijn de extra kosten

Ik heb een unlimited abonnement en gebruik het alleen in Nederland voor data, hoe kunnen er extra kosten bovenop de abonnementskosten komen terwijl ik unlimited heb?!

Het is de eerste dag dat ik het abonnement heb mocht deze info helpen.

Waarschijnlijk is het met 2 dagen opgelost. Zo niet, zou het misschien een sms naar het buitenland kunnen zijn voor het activeren onder je nieuwe abonnement. Maar zoals gezegd verwacht ik dat je het over 2 dagen niet meer ziet staan.


Wacht even 1-2 dagen voor de bundel provisioning.

Ik zal het afwachten, maar ik wil niet voor veel extra kosten komen te staan, en als ik direct de eerste dag van mijn abonnement al extra kosten krijg, heb ik graag zekerheid of het wel of niet het geval is. Stel deze kosten komen elke dag, zit ik straks met 7.50 euro boven op mijn abonnement. Ik hoop dat dat niet het geval is zal zijn


 


Wacht even 1-2 dagen voor de bundel provisioning.