Skip to main content

Ik had bij jullie een achterstand en ik moest het totaalbedrag in een keer betalen nou heb ik dus het totaal bedrag betaald het waren 2 abbonement maar nu heb ik dus dat bij de een wel de registratie van bkr is verwijdert en de ander niet en staat nogsteeds op de status dat die geheel opeisbaar is heb hierover gebeld en ze hebben alles onderzocht bleek dat ik niks meer open had staan en dat het totaal bedrag wat ik heb betaald voor beide abbonementen was maar heb ik contact opgenomen en zeiden ze dus dat het werd rechgetrokken is niet gedaan vervolgens per mail weer contact opgenomen en heb er geen eens reactie op terug gehad en dit was in juli

Hoi @Regis,

Dat zoeken we natuurlijk graag voor je uit! Zou je daarvoor je klantgegevens (klantnummer, mobiele nummer(s), geboortedatum)  in je profiel kunnen zetten? Dan kunnen mijn collega’s straks direct voor je aan de slag! :muscle:


Heb je tele2 een mail gestuurd? 

Waarheen? 

Ze hebben geen mailadres!