Geachte Heer/Mevrouw,
Ik heb al ruim 6 jaar 2 abbo's lopen bij TELE2 en heb nog nooit zo iets meegemaakt.
Ik heb vandaag een bericht ontvangen dat ik ben afgesloten omdat er een openstaand rekening is van 110EUR. Log ik vervolgens in op mijn tele 2 account zie ik het bedrag er niet tussen staan.
Ik ben er van uitgegaan dat het ging om de laatste factuur en heb dat dus betaald, nu blijkt na veel onderzoeken dat na het overstap naar de nieuwe systeem mijn allebei de nummers die op een contract stonden zijn gesplists terwijl dat helemaal niet zo was en ik altijd de betalingen netjes heb betaald. Nu heb ik dus de verkeerde factuur betaald ( van de nummer die eigenlijk dus niet is geblokkeerd)
Ik vind dit echt schandalig! Ik had allebei mijn nummers gekoppeld aan een account en nu kan ik de gegevens van de andere nummer niet eens zien omdat het dus om hetzelfde e-mailadres gaat. Nu ben ik dus afgesloten voor saus.
Als ik inlog op het account van mijn tele2 zie ik amper het openstaande bedrag van 110 euro staan. Alles is netjes betaald staat er en dan ga ik er dus van uit dat alles betaald is.
Als ik via mijn tele2 via de telefoon inlog zie ik er weer iets anders en heb dus die 80 euro betaald terwijl het dus om een ander bedrag zou gaan?? BEN ik dan de schuldige? alles is zo onoverzichtelijk!!
Ik wil graag dat mijn blokkade zo snel mogelijk wordt opgeheven en dat er echt goed gekeken moet worden hoeveel ik nog te betalen heb (dat denk ik niet!) door jullie nieuwe systeem ben ik de hele overzicht kwijt.