Geen idee hoe Ik de klanten service kan bereiken
Ben al 3 weken op zoek
Rekeningen en nu dus openstaande rekeningen nooit ontvangen, en nu dus afgesloten
hoe Kan Ik tele 2 bereiken en mn rekeningen betalen
bedankt !
Geen idee hoe Ik de klanten service kan bereiken
Ben al 3 weken op zoek
Rekeningen en nu dus openstaande rekeningen nooit ontvangen, en nu dus afgesloten
hoe Kan Ik tele 2 bereiken en mn rekeningen betalen
bedankt !
Bel met een andere telefoon met de klantenservice. 0207544444.
Facturen ontvang je via Mijn Tele2 waarop je kunt inloggen en via de mobiele app. Je kunt zelf instellen of je per e-mail of sms een notificatie wilt ontvangen als er een nieuwe factuur is. Betalen doe je via de automatische incasso die je tijdens het bestelproces afgeeft. Als je te laat bent kan je normaal gesproken de facturen nog via Mijn Tele2 alsnog via iDeal betalen. Indien het al naar het incassobureau is gestuurd, dan kan je alleen nog maar aan het incassobureau betalen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.