Kreeg een email dat mijn @versatel adres vervalt, en dat ik die moet gaan koppelen aan een betaald .nl account. Alleen gebruik die @versatel niet. Ik gebruik alleen mijn @tele2 adres. Bij versatel verwijzen ze mij door naar tele2 aangezien ik tele2 klant ben, maar als ik daar mee wil chatten zijn alle medewerkers bezet en het telefoonnummer 020-7544444 werkt niet. Dus wat nu?
De mail van Versatel compleet negeren, of daar wel een .nl adres aanmaken, of…. ik wil absoluut niet dat mijn @tele2 adres verdwijnt, maar zie nu door de bomen het bos niet meer.
Mail begint met: Je bent al een tijd klant van Tele2 voor thuis. Bij je Tele2 abonnement heb je het gratis e‑mailadres: a.b.voorbeeld@versatel.nl . Het is goed om te weten dat een tijdje terug onze e‑maildiensten zijn overgenomen door Zonnet. Zonnet biedt e‑maildiensten, hosting en domeinnamen aan. Door deze overname gaat er iets veranderen.
Iemand enig idee wat hier mee te doen?
Beste antwoord door Des2000
Bekijk origineel bericht