Dit is ingewikkeld, dus bij voorbaat dank voor uw geduld. Ruim een jaar geleden heb ik hierover gebeld met de klantenservice van Tele2.
Omdat ik geen hulp had gekregen, plaatste ik berichten op het forum en ook privé om het probleem op te lossen. Het is nog steeds niet opgelost.
Ruim 15 jaar geleden kreeg ik bij mijn eerste gsm-abonnement een e-mailadres van Tele2. Sinds 2015 ben ik naar het VK verhuisd (mijn thuisland, vergeef mijn Google translate Nederlands!).
Ik gebruik Pop3-instellingen om ervoor te zorgen dat ik nog steeds inkomende e-mails ontving. Ik kan niet meer bij het e-mailadres via de eigen webmailportal van Tele2. Er staat dat het e-mailadres is geblokkeerd. Dit betekent dat ik zelf geen toegang heb tot de instellingen en het wachtwoord etc. kan wijzigen.
Helaas is in de tussentijd op de een of andere manier de beveiliging van het adres in gevaar gebracht en is het wachtwoord gedeeld. Het is gebruikt om frauduleuze Airbnb, Ebay, Facebook, accounts te creëren.
Dit vraagt van mij constant toezicht. Het is erg zorgwekkend.
Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als ik in contact zou kunnen worden gebracht met een Tele2-specialist die het e-mailadres volledig van zijn servers kan verwijderen. Ik doe graag alles wat ik kan om mijn eigen identiteit en de legitimiteit van mijn verzoek te bewijzen.