Sinds mei 2021 kunnen we vanuit Outlook geen mail meer versturen. Ontvangen is geen probleem. Dat hebben we wel eerder gehad, er bleek toen iets geblokkeerd te zijn op de uitgaande mail server van Tele2. Heeft weken geduurd maar uiteindelijk werkte het weer. Nu uit het niets weer. Even gewacht maar geen oplossing. Contact gezocht met de helpdesk en de technische mensen moesten toegang krijgen tot onze mail om het e.e.a. uit te zoeken. Toestemming gegeven en het werkt nu wel vanuit de webmail (wat een soort doorgeefluik is, mailbox blijft altijd leeg). Echter nog niet vanuit Outlook. Na contact met Tele2 is het blijkbaar mijn probleem omdat ik een extern programma gebruik. Op de vraag of zij uit kunnen sluiten dat het aan hun smtp server ligt, kreeg ik geen antwoord. Na lang gedram wilde ze het als een “incident“ aankaarten maar daar zou niet op teruggekomen worden. Als er meer mensen met hetzelfde probleem waren, dan gingen ze wel kijken. Als klant word ik hier niet gelukkig van. Wij zitten al maanden te tobben met onze mail. We krijgen onderstaande foutmelding. Ik kon/ mocht dit niet naar de helpdesk sturen...
This is the mail system at host smtp02.tele2.isp-net.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<ons e-mail adres>: host out.se.isp-net.nln82.215.18.98] said: 451
Your account has been locked. Please contact your administrator. (in reply to end of DATA command)
Wie o wie heeft een mogelijke oplossing?