Skip to main content

Mail afkomstig van Mailgun wordt geblokkeerd door Tele2. We krijgen dit resultaat:

"delivery-status": {
        "tls": true,
        "mx-host": "mx10.se.isp-net.nl",
        "code": 550,
        "description": "",
        "session-seconds": 18.863893032073975,
        "enhanced-code": "",
        "attempt-no": 1,
        "message": "Sorry, we do not accept connections from you.",
        "certificate-verified": true
    },

 

Bij https://www.mail-tester.com/ is de mail gecontroleerd en hier blijkt dat de uitgaande mailserver niet op een zwarte lijst staat. Hierbij een verzoek om het op te lossen. 

Hey Sander, allereerst welkom op onze Community! Goed dat je mail-tester al hebt gecheckt.

Stuur me even een privébericht met de volgende informatie, dan stuur ik het direct door naar de juiste collega en dan gaan we voor je aan de slag:

  • E-mailadres en IP-adres waar je vandaan mailt
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

Ik zie je berichtje graag tegemoet!