Hey Wendy, allereerst van harte welkom op de Community! Leuk om te horen dat je bij ons blijft. Minder leuk om te horen dat je je nieuwe toestel niet kon ontvangen door administratieve redenen. Goed dat je je profiel hebt ingevuld met je 06-nummer. Ik heb je gegevens er gelijk eens bij gepakt.
Je ontvangt het geld terug binnen 14 dagen nadat je de annuleringsmail hebt ontvangen. Uiteraard kun je dan opnieuw je verlenging met aanbetaling doen.
Gaat het lukken met het regelen van de contractovername? Mocht je hier vragen over hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar en ik help je graag, zodat alles snel helemaal op jouw naam staat, zodat je jouw gloednieuwe iPhone straks vlekkeloos kan ontvangen!
Hey Wendy, allereerst van harte welkom op de Community! Leuk om te horen dat je bij ons blijft. Minder leuk om te horen dat je je nieuwe toestel niet kon ontvangen door administratieve redenen. Goed dat je je profiel hebt ingevuld met je 06-nummer. Ik heb je gegevens er gelijk eens bij gepakt.
Je ontvangt het geld terug binnen 14 dagen nadat je de annuleringsmail hebt ontvangen. Uiteraard kun je dan opnieuw je verlenging met aanbetaling doen.
Gaat het lukken met het regelen van de contractovername? Mocht je hier vragen over hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar en ik help je graag, zodat alles snel helemaal op jouw naam staat, zodat je jouw gloednieuwe iPhone straks vlekkeloos kan ontvangen!
Hoi Marciano
ik heb zojuist het geld terug ontvangen. Contractovername zou niet meer nodig hoeven zijn, als het goed is heb ik telefonisch kunnen regelen dat de geboortedatum nu wel correct is. Zou je dit kunnen controleren? Juiste datum: 15-7-1995
Hey Wendy, superfijn om te horen dat je het geld al terug hebt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad de juiste geboortedatum (15-07-1995) staan. Dat is dus helemaal goed gegaan.
Klaar om je nieuwe bestelling te plaatsen? Kan ik nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je. Je weet me te vinden!
Goedemiddag,
onlangs heb ik mijn abonnement verlengd met nieuw toestel en deze meteen al grotendeels afbetaald (€1019,83). Bij de bezorging werd het toestel echter niet afgegeven, omdat de geboortedatum van mijn moeder nog in mijn contract staat, de naam is wel al ooit aangepast. De verlenging is nu geannuleerd en ik wil mijn gegevens wijzigen via het formulier op Tele2.nl/klantenservice/mobiel/contractovername.
wanneer kan ik verwachten dat de aanbetaling wordt terugbetaald? Ik neem aan dat ik mijn verlenging daarna alsnog kan doen (en de aanbetaling).
Had mijn zoon ook alleen zijn voorletter was niet goed zijn hele naam stond er?? Geannuleerd geld terug maar nu word hij keer op keer afgewezen rara waarom?