Skip to main content

IK heb 20 mei een bestelling geplaatst. Verlenging abbo met nieuwe telefoon. Na meerdere keren uitstel van levering door post.nl is mijn pakket kwijt?? Contact gehad met tele2 en onderzoek gestart bij postnl. Nu bijna 2 maanden verder en meerdere keren gebeld waarbij ik voor mijn gevoel afgescheept wordt en gemaild waar ik geen reacties op krijg. Nog steeds geen telefoon ontvangen. Inmiddels al flinke kosten gemaakt met bellen. Cashback actie van samsung die liep toen ik bestelde al verlopen. ECHT ZO'N SLECHTE SERVICE DIT TELE2! 

Is niet mijn fout maar ik ben wel de dupe.

Hopelijk leest er iemand mee die mij eens echt kan helpen in plaats van steeds te zeggen komt echt wel goed! Zo'n onderzoek kan toch niet 1,5 maand duren en dan nog als ik zo om me heen vraag of iemand dit ooit meegemaakt heeft zeggen ze allemaal nee zo lang zou je niet hoeven te wachten op je toestel. 

 

Hi @Sabje1980,

Allereerst welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld. Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie inderdaad dat PostNL de bestelling is kwijtgeraakt. Wat naar om te lezen. Ik zie dat je een heel tof toestel hebt besteld en ik snap volkomen dat je die allang had willen hebben. Geen zorgen, ik doe m’n uiterste best om dit voor je op te lossen!

Ik zie dat mijn collega’s bezig waren met de procedure in jouw case, dus ik pak hem op zo ver ik kan. Op 15 juni heeft mijn collega je gebeld en een terugbelverzoek achtergelaten, heb je toevallig inmiddels contact gehad met een van mijn collega’s?

In deze case staat gelukkig precies vanaf waar ik de procedure verder kan volgen, dus laten we dit direct doen. Het komt wel eens voor dat de bestelling alsnog geleverd wordt, dus zou je allereerst antwoord willen geven op de volgende vragen?

1. Is het toestel inmiddels bezorgd?
2. Ben je langs de buren geweest om na te vragen of jouw bestelling daar is bezorgd?
3. Was je thuis op de dag van de bezorging?

Ik zie je reactie graag tegemoet. Ik hoop natuurlijk van harte dat je het toestel inmiddels in handen hebt, maar zo niet, dan wil ik zo snel mogelijk doorgaan naar de vervolgstappen!

Groetjes,

Marciano


Hoi Sabje 1980,

Heb je inmiddels je telefoon ontvangen? Ik wordt niet vrolijk van je verhaal. Ik heb afgelopen maandag bestelling geplaatst. Ook verlenging abbo met toestel. 561€ bijbetaald. Zou gisteren met post.nl bezorgd worden. Werd verschoven naar vandaag en vandaag weer naar morgen verschoven. Dat terwijl post.nl gisteren en vandaag pakketjes andere pakketjes hebben geleverd. Ik heb contact gehad met Tele 2. 1ste keer een super vriendelijke medewerkster die alles voor mij ging uitzoeken.  helaas werd na 24 min verbinding verbroken. Terug gebeld kreeg ik een medewerkster aan de telefoon die duidelijk geen zin had om een klant te helpen.  Ik moest maar zelf contact opnemen met post.nl hun zijn daar niet voor gemachtigd. Dat ook gedaan en kreeg ik te horen dat Tele 2 gewoon contact kan opnemen ivm het pakketje. Staat ook duidelijk op site van post.nl binnen 2 dagen pakketje niet bezorgd dat de afzender contact op moet nemen.  Ik heb er geen goed gevoel bij. Snap niet dat zo'n duur toestel met post.nl wordt verzonden.  


Nee nog steeds geen toestel ontvangen. Na 15 juni inderdaad nog 2 x contact gehad met tele 2 met de belofte dat het nu echt geregeld zou worden. Echter intussen zijn we nu 2 maanden verder sinds ik besteld he  en nog geen toestel. Er is me zeker al 20 x gevraagd of die niet toch nog geleverd is. Als ik mijn postnl open staat er ook nog steeds niet geleverd. Ik ben echt niet tevreden! Wil nu gewoon weten wanneer ik mijn toestel krijg. En dat deze bezorgd word via een betrouwbare dienst! En als dat niet vlug gaat zijn wil ik mijn bijbetaling terug en abbo opzeggen. Heb er nu genoeg van! 


Dat geloof ik dat je er genoeg van hebt. Het is schandalig! Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden anders was het al geregeld. Ze moeten de telefoons gewoon met AMP versturen dan weet je zeker dat ze aankomen. 


Hi @Sabje1980,

Allereerst welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld. Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie inderdaad dat PostNL de bestelling is kwijtgeraakt. Wat naar om te lezen. Ik zie dat je een heel tof toestel hebt besteld en ik snap volkomen dat je die allang had willen hebben. Geen zorgen, ik doe m’n uiterste best om dit voor je op te lossen!

Ik zie dat mijn collega’s bezig waren met de procedure in jouw case, dus ik pak hem op zo ver ik kan. Op 15 juni heeft mijn collega je gebeld en een terugbelverzoek achtergelaten, heb je toevallig inmiddels contact gehad met een van mijn collega’s?

In deze case staat gelukkig precies vanaf waar ik de procedure verder kan volgen, dus laten we dit direct doen. Het komt wel eens voor dat de bestelling alsnog geleverd wordt, dus zou je allereerst antwoord willen geven op de volgende vragen?

1. Is het toestel inmiddels bezorgd?
2. Ben je langs de buren geweest om na te vragen of jouw bestelling daar is bezorgd?
3. Was je thuis op de dag van de bezorging?

Ik zie je reactie graag tegemoet. Ik hoop natuurlijk van harte dat je het toestel inmiddels in handen hebt, maar zo niet, dan wil ik zo snel mogelijk doorgaan naar de vervolgstappen!

Groetjes,

Marciano

Nee nog steeds niet! Reactie onder bericht geplaatst


Hi Sabrina,

Thanks voor de terugkoppeling! Morgenmiddag pak ik de procedure direct op. Je ziet mijn berichtje dan verschijnen!

Voor nu wens ik je een hele fijne avond.


Hi Sabrina,

Thanks voor de terugkoppeling! Morgenmiddag pak ik de procedure direct op. Je ziet mijn berichtje dan verschijnen!

Voor nu wens ik je een hele fijne avond.

 

Nee nog steeds geen toestel ontvangen. Na 15 juni inderdaad nog 2 x contact gehad met tele 2 met de belofte dat het nu echt geregeld zou worden. Echter intussen zijn we nu 2 maanden verder sinds ik besteld he  en nog geen toestel. Er is me zeker al 20 x gevraagd of die niet toch nog geleverd is. Als ik mijn postnl open staat er ook nog steeds niet geleverd. Ik ben echt niet tevreden! Wil nu gewoon weten wanneer ik mijn toestel krijg. En dat deze bezorgd word via een betrouwbare dienst! En als dat niet vlug gaat zijn wil ik mijn bijbetaling terug en abbo opzeggen. Heb er nu genoeg van! 


Hi Sabrina,

Bedankt voor de antwoorden op m’n vragen! Ik heb zojuist een case voor je aangemeld bij mijn collega’s, de Repair Specialisten. Zij zullen de laatste checks doen en binnen 4-5 werkdagen contact met je opnemen voor de bezorging van een vervangend toestel. Houd je telefoon dus goed in de gaten! Ik heb het 06-nummer doorgegeven dat eindigt op 09 die ook hier in je profiel staat.

Laat je het me weten als ze contact met je hebben opgenomen en hoe dit gesprek is verlopen? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat je hiermee écht snel je toestel gaat ontvangen. 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! Mocht je volgende week nog niets hebben gehoord, stuur me dan even een berichtje. Ik zal je case de komende dagen ook in de gaten houden voor updates. 😊

Groetjes,

Marciano


Hi Sabrina,

Bedankt voor de antwoorden op m’n vragen! Ik heb zojuist een case voor je aangemeld bij mijn collega’s, de Repair Specialisten. Zij zullen de laatste checks doen en binnen 4-5 werkdagen contact met je opnemen voor de bezorging van een vervangend toestel. Houd je telefoon dus goed in de gaten! Ik heb het 06-nummer doorgegeven dat eindigt op 09 die ook hier in je profiel staat.

Laat je het me weten als ze contact met je hebben opgenomen en hoe dit gesprek is verlopen? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat je hiermee écht snel je toestel gaat ontvangen. 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! Mocht je volgende week nog niets hebben gehoord, stuur me dan even een berichtje. Ik zal je case de komende dagen ook in de gaten houden voor updates. 😊

Groetjes,

Marciano

 

Ik ben momenteel op dat nummer niet bereikbaar aangezien ook mijn simkaart kapot is. Ik ben op een ander nummer bereikbaar die bekend is in mijn dossier of via de mail.


Hi @Sabje1980 

Stuur me even via een privebericht het 06-nummer waar je op te bereiken bent, dan geef ik deze direct door. Mijn collega heeft gisteren namelijk al geprobeerd te bellen. Hopelijk kan ze je vandaag dan nog bereiken! 


Reageer