IK heb 20 mei een bestelling geplaatst. Verlenging abbo met nieuwe telefoon. Na meerdere keren uitstel van levering door post.nl is mijn pakket kwijt?? Contact gehad met tele2 en onderzoek gestart bij postnl. Nu bijna 2 maanden verder en meerdere keren gebeld waarbij ik voor mijn gevoel afgescheept wordt en gemaild waar ik geen reacties op krijg. Nog steeds geen telefoon ontvangen. Inmiddels al flinke kosten gemaakt met bellen. Cashback actie van samsung die liep toen ik bestelde al verlopen. ECHT ZO'N SLECHTE SERVICE DIT TELE2!
Is niet mijn fout maar ik ben wel de dupe.
Hopelijk leest er iemand mee die mij eens echt kan helpen in plaats van steeds te zeggen komt echt wel goed! Zo'n onderzoek kan toch niet 1,5 maand duren en dan nog als ik zo om me heen vraag of iemand dit ooit meegemaakt heeft zeggen ze allemaal nee zo lang zou je niet hoeven te wachten op je toestel.