ik heb enkele uren geleden een telefoon met abonnement besteld, toen stond er dat ik een bevestiging mail zou krijgen waar ik ook kon betalen, alleen niet heb ik niet onrvangen.
wat gaat er mis??
ik heb enkele uren geleden een telefoon met abonnement besteld, toen stond er dat ik een bevestiging mail zou krijgen waar ik ook kon betalen, alleen niet heb ik niet onrvangen.
wat gaat er mis??
Je kunt dan het beste morgen even de klantenservice bellen. Die kunnen de status opzoeken.
Hey
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.
Wat tof dat je een nieuwe telefoon bij ons hebt besteld! Heb je ondertussen al een e-mail van ons gekregen? Soms duurt het een dag voordat je de mail ontvangt in verband met diverse checks die het systeem uitvoert. Anders kijk ik graag met je mee.
Als je klant bent bij ons kan je dan jouw klantnummer toevoegen aan jouw Communityprofiel? Of heb je het ordernummer ontvangen van jouw bestelling, dan kan ik daarop zoeken. Als je niks van ons hebt ontvangen dan ben ik bang dat de bestelling niet goed is doorgekomen. Dit controleer ik dan meteen voor jou!
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.