beantwoord

Bestelling annuleren

  • 15 August 2022
  • 5 reacties
  • 205 x bekeken

Bij het bestellen van mijn telefoon is er iets mis gegaan bij de betaling. Hierdoor heb ik dus een tweede bestelling geplaatst waarbij de betaling wel succesvol is doorgekomen (ik heb de telefoon ook al ontvangen).

Van de mislukte bestelling krijg ik toch nog een verzoek om de openstaande bestelling te betalen. Dit is natuurlijk niet meer nodig. Moet ik deze annuleren of wordt het vanzelf geannuleerd omdat er niet wordt betaald? Als ik het moet annuleren, hoe moet ik dat dan doen?

icon

Beste antwoord door Jacco 15 August 2022, 22:55

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Het beste kan je morgen vroeg even naar de klantenservice bellen en uitleggen dat je de tweede bestelling wil annuleren. Het is helaas niet mogelijk om dit zelf te doen. 
 

Als je meer tijd hebt of niet in de gelegenheid bent om te bellen, beantwoord een moderator je vraag op de eerst volgende werkdag. Zorg er even voor dat je forum profiel goed ingevuld is met je telefoonnummer en klanten nummer. Zo kunnen zij jou sneller helpen. 

Het beste kan je morgen vroeg even naar de klantenservice bellen en uitleggen dat je de tweede bestelling wil annuleren. Het is helaas niet mogelijk om dit zelf te doen. 
 

Als je meer tijd hebt of niet in de gelegenheid bent om te bellen, beantwoord een moderator je vraag op de eerst volgende werkdag. Zorg er even voor dat je forum profiel goed ingevuld is met je telefoonnummer en klanten nummer. Zo kunnen zij jou sneller helpen. 

 

Thanks. Ik heb mijn profiel alvast aangevuld. Het gaat overigens om bestelnummer: [verborgen door moderator]. Als een mod me kan helpen.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Knuspikop,

Thanks voor het aanvullen van je profiel en het doorgeven van je ordernummer! Ik heb deze direct voor je geannuleerd. Hier zul je zo ook een bevestigingsmail van ontvangen. Als er nog iets is waar we je bij kunnen helpen, laat het ons dan vooral weten. 😄

Thanks voor de hulp topper @Jacco! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Hey @Knuspikop,

Thanks voor het aanvullen van je profiel en het doorgeven van je ordernummer! Ik heb deze direct voor je geannuleerd. Hier zul je zo ook een bevestigingsmail van ontvangen. Als er nog iets is waar we je bij kunnen helpen, laat het ons dan vooral weten. 😄

Thanks voor de hulp topper @Jacco! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Top, dankjewel!!! 

Reputatie 7
Badge +12

Geen dank!

Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe toestel! 😎

Reageer