Skip to main content

Per juli wil ik mijn internet abonnement opzeggen. Zojuist heb ik het online formulier voor opzeggen ingevuld en verzonden. Ik had verwacht dat er nog een moment zou kunnen waar je kon aangeven per wanneer je het abonnement wilt opzeggen. Dit bleef echter uit en ik kreeg na verzenden alleen dat Tele2 aan de slag gaat met het beëindigen van het contract. Iemand enig idee per wanneer het nu opgezegd zal worden/wat de vervolg stappen gaan zijn?

Je kunt beter morgen even de klantenservice bellen. Dan gaat het veel meer in samenspraak met jou!


Wil je het abonnement én nummer opzeggen, dan is dit de manier. Indien je het nummer zou willen meenemen naar een andere provider, zeg dan niet zelf je abonnement op en maak gebruik van nummerbehoud via de nieuwe provider.


Hi MRoo,

 

Heb je inmiddels al gebeld met onze klantenservice? Je krijgt dan meteen een medewerker van de afdeling opzeggingen aan de lijn die het met je kan bespreken. We hanteren sowieso altijd een maand opzegtermijn. 

 

Groeten Anton

 

Wil je het abonnement én nummer opzeggen, dan is dit de manier. Indien je het nummer zou willen meenemen naar een andere provider, zeg dan niet zelf je abonnement op en maak gebruik van nummerbehoud via de nieuwe provider.

 

Het gaat over vast internet.


Hi MRoo,

 

Heb je inmiddels al gebeld met onze klantenservice? Je krijgt dan meteen een medewerker van de afdeling opzeggingen aan de lijn die het met je kan bespreken. We hanteren sowieso altijd een maand opzegtermijn. 

 

Groeten Anton

 

Wil je het abonnement én nummer opzeggen, dan is dit de manier. Indien je het nummer zou willen meenemen naar een andere provider, zeg dan niet zelf je abonnement op en maak gebruik van nummerbehoud via de nieuwe provider.

 

Het gaat over vast internet.

Hahahaha oeps! :D