Ik wilde graag mijn abbonement verlengen. Alleen als ik dan klik op verlengen (op de site) staat er “502 bad gateway” ik weet niet wat dit betekend. Ik probeerde het een week geleden ook al en toen stond dezelfde foutmelding er. Dit heb ik op alle apparaten dus daar kan het niet aan liggen. Is er iemand met het zelfde probleem?
Bel anders morgen even de klantenservice. Die kunnen het ook direct voor je invoeren.
Hallo
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.
Supertof om te horen dat je wilt verlengen bij ons, at vinden we natuurlijk leuk om te horen. Ik heb meteen jou gegevens erbij gezocht en ik zie dat jouw contract tot 12 juni loopt. Je kan dus eigenlijk nog niet verlengen. Waarschijnlijk krijg je daarom die foutmelding, niet heel netjes dus dit ga ik aankaarten bij onze IT afdeling.Je kan 4 maanden voordat je jouw abonnement afloopt de verlenging regelen. Dit kan dus over 5 dagen!
Mocht je heel graag nu al verlengen dan heb ik goed nieuws. Je kan tegenwoordig kiezen voor ‘Early Renewal’. Hiervoor betaal je een kleine vergoeding maar je kan wel alvast een verlenging regelen en eventueel een nieuw toestel uitzoeken!
Als je dit graag wilt dan kan je dit regelen door te bellen naar onze klantenservice, die kan je doorverbinden met onze saleslijn!
Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
- Yes! ik wil verlengen
- Verleng met Sim only
- verleng met telefoon
De "Bad gateway” error, zelfs voor het opgeven van een telefoonnummer
Bedankt voor het doorgeven
Daar gaat iets niet helemaal goed. De site is onderhevig aan onderhoud maar dit is een fout, Excuses voor het ongemak!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.