Ik heb altijd een abonnement bij Tele2 op mijn moeders naam, nu heb ik sinds een maand mijn eigen abonnement op mijn eigen naam met hetzelfde nummer als eerst (met nummerbehoud). Als ik nu een nieuw Mijntele2 account probeer te maken, staat er dat ik mijn nummer eerst moet ontkoppelen van een ander account (waarschijnlijk toch die van mijn moeder), maar het lukt mij niet om het daar te ontkoppelen. Hierdoor kan ik niet met mijn nummer een nieuw Mijntele2 account maken, maar nu op mijn eigen naam. Kan iemand mij hier bij helpen?
Hey Tamar,
Leuk om te horen dat je je abonnement nu volledig op je eigen naam hebt! Ik kan en ga je hier direct bij helpen. Dit probleem komt heel vaak voor na contractovername, maar geen zorgen - ik heb het oude MijnTele2-account inmiddels losgekoppeld en verwijderd. Je kunt zometeen via deze link een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Het kan heel even duren, voordat dit verwerkt is in het systeem.
Laat je het me weten als het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Marciano
Hey Tamar,
Leuk om te horen dat je je abonnement nu volledig op je eigen naam hebt! Ik kan en ga je hier direct bij helpen. Dit probleem komt heel vaak voor na contractovername, maar geen zorgen - ik heb het oude MijnTele2-account inmiddels losgekoppeld en verwijderd. Je kunt zometeen via deze link een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Het kan heel even duren, voordat dit verwerkt is in het systeem.
Laat je het me weten als het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Marciano
Hey Marciano,
Het is gelukt! Bedankt voor de hulp :)
Groetjes Tamar
Superfijn om te horen dat het is gelukt, Tamar!
Jij ook bedankt voor de snelle terugkoppeling. Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!
Groetjes en voor nu een hele fijne middag,
Marciano
Hoi! Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik zat dus al bij Tele2, met een simonly, op mijn moeders naam en email, en heb nu op mijn naam een abonnement met telefoon. In de app kan ik mijn nieuwe abonnement niet toevoegen omdat mijn telefoonnummer nog aan dat oude abonnement gekoppeld zit dus dat moet worden losgekoppeld maar hoe weet ik niet. Ik wil er ook zeker van zijn dat dat oude abonnement niet nog doorgaat, want die mag dus volledig worden stopgezet als dat nog niet gedaan is.
Alvast bedankt!
June Gibbs
Hi June, goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik ben er gelijk voor je ingedoken en ik zie inderdaad een oud account gekoppeld staan. Ik heb deze zojuist voor je verwijderd, dus je kunt zo meteen een nieuw account aanmaken via deze pagina. Het kan even duren voordat de systeem het heeft verwerkt, maar ik verwacht dat je over een uur wel je nieuwe account kunt aanmaken. Laat je het me weten als het is gelukt?
Hoii ik heb precies hetzelfde probleem als june, kan je me helpen?
Hoi
Hoii ik zat altijd op mijn moeder abbonement [verborgen door moderator] en heb nu een nieuw abonnement zelf aangemaakt en kreeg hierbij een nieuw simkaart met het nummer >verborgen door moderator] alleen als ik deze in plug komt er geen provider bij maar het nummer nverborgen door moderator] blijft het oude abonnement zien en blijft op mijn moeders naam staan
Hey
Ik hoop dat het zo helemaal duidelijk is. Nog even geduld en dan kun je je nieuwe abonnement gebruiken. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!
Groetjes,
Marciano
Goedemorgen,
ook ik heb het probleem dat mijn abonnement nog gekoppeld is op het account die ik ooit met mn moeder heb aangemaakt. Zou je voor mij ook het oude account kunnen ontkoppelen en verwijderen zodat ik het nummer met mijn eigen account kan koppelen?
Alvast bedankt!
Groet,
Glenn
Hey
Hoi
Hey
Hey
Goedemiddag
Ik ervaar hetzelfde probleem als mijn voorgangers hierboven.
Mijn nummer staat nog gekoppeld aan het oude account van mijn vader, verwacht ik.
Zou je voor mij ook het oude account kunnen ontkoppelen en verwijderen zodat ik het nummer met mijn eigen account kan koppelen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Milan
Is in de tussentijd opgelost door de Klantenservice, bedankt!
Hey
Is al gelukt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.