Mijn tele2 app doet het niet meer, ook bij mijn vrouw werkt deze niet. Als ik probeer in te loggen komt er steeds te staan oeps er gaat wat mis, probeer het later opnieuw. Ik heb al mijn wachtwoord veranderd (kan wel inloggen op de pc via mijntele2) heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet meer. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Hey Richard,
Er zijn inderdaad problemen bekend met de MijnTele2 app. We werken er momenteel hard aan om deze op te lossen. In de tussentijd kun je wel gebruik maken van de webversie via deze link.Â
Om het probleem en de oplossing sneller te vinden, ontvang ik graag de volgende gegevens van je, zodat mijn collega's hiermee aan de slag kunnen:
- Gebruikersnaam MijnTele2:
- Merk en type toestel:
- IOS of Android versie:
- MijnTele2 Appversie: (te vinden in Google Play Store of App Store)
Ik hoor graag van je!
Groetjes, Marciano
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.