Hoi,
Is er al meer duidelijk over het inlog probleem bij “Mijn Tele2 “ ? Dit lukt mij nog steeds niet ,daarom vroeg ik me af of dit nog een actueel probleem is.
Kom géén steek verder en weet niet wat ik eraan kan doen.
Hoi,
Is er al meer duidelijk over het inlog probleem bij “Mijn Tele2 “ ? Dit lukt mij nog steeds niet ,daarom vroeg ik me af of dit nog een actueel probleem is.
Kom géén steek verder en weet niet wat ik eraan kan doen.
Ekiem, bij mij ook nog actueel.
Tenminste via de tele2 WiFi.
Mobiel en via de wifi van niet tele2 aanbieder kan ik wel naar mijn tele2 thuis.
Ik kan ook nog steeds niet inloggen, maar ik denk dat je dit beter gewoon in je nog openstaande topic hier kunt melden i.p.v. weer een nieuw topic aan te maken;
Mocht je iets in mijn tele2 willen veranderen of willen weten dan kun je dit ook via Cas@tele2 en ik neem aan ook via de klantenservice regelen voor nu. Het lijkt er in ieder geval op dat een snelle oplossing nog niet voorhanden is. Inloggen via een andere aanbieder zoals thocoppes beschrijft is een werkende work-around op dit moment, dus als je echt heel nodig moet inloggen om de één of andere reden is even bij de buren vragen, bij de bibliotheek etc. een optie. Vervelend is het wel. En een beetje druk hier op de ketel houden is soms ook niet verkeerd ;)
Het speelt nog steeds helaas
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.