beantwoord

Hoe sms je 1280 vanuit het buitenland?

  • 1 February 2018
  • 6 reacties
  • 1770 x bekeken

Het is me gelukt om voor de US en Korea databundels aan te zetten met sms naar 1280 (USA100 en KOR100). Bij beiden had ik die SMS vanuit NL gestuurd op Schiphol. Maar:

- Hoe verleng je na 1 week zo'n bundel? Als ik vanuit Korea naar '1280' of naar '+311280' probeer te sms-en dan krijg ik altijd een "Failure".
- En op de tele2 website kan ik nergens een optie vinden om dat via de site te verlengen. Ik geloof dat die optie er is, maar dan zo goed als onvindbaar

Dus twee vragen:
- WAAR op de tele2 site kun je een wereld databundel aanzetten
- HOE kun je vanuit een buitenland 1280 sms-en ??

Bedankt,
Simon
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 2 February 2018, 09:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Gewoon naar 1280 versturen zou moeten werken .

Zorg dat je klant gegevens in jou profiel ingevuld staan zodat een moderator mee kan kijken.
In Korea kan ik niet naar 1280 sms-en. Geeft een "Failure" message.
Vandaar dat ik wil weten waar je op de tele2 website een buitenlandbundel kunt aanzetten of verlengen.
Simon
Reputatie 4
Hi SimonKlaver,

Je kan via Mijntele2 een bundel aanvragen. Kun je overigens wel naar andere nummers smsen? Aangezien 1280 wel het juiste nummer is. Op onze website staan de codes per land die je dan moet smsen.

Groetjes,

Hinke
Het probleem is dat "via Mijntele2 een bundel aanvragen" zo goed als onvindbaar is.
Post hier a.u.b. een zoekstring voor mijntele2, of een deeplink naar de pagina waar ik b.v. een 100MB USA of 100MB korea bundel kan aanzetten. Ik probeer allerlei zoekstrings in de tele2 website, maar alles met "buitenland" geeft erg generieke resultaten
Reputatie 4
Hi SimonKlaver,

Via de Mijntele2 App ga je naar Shop > Internet Bundels > Kiezen voor Buitenland.

Laat je even weten of het is gelukt?

Groetjes,

Hinke
Op de (laptop) volledige website kan ik zo'n "Shop" niet vinden, is die er daar ook ?

Inderdaad wel in de App op de mobiel, dank je.

Simon