-
-
Durft te posten
-
1 reactie
Ik heb enige tijd geleden voor mijn vrouw een abonnement afgesloten. Maar ik weet niet meer welk e-mailadres ik heb gebruikt. Mijn eigen e-mailadres geeft alleen de 'producten' van m'n kinderen en mij weer. Het emaikadres van mijn vrouw geeft telkens een nieuw inlogscherm te zien (en ze is nog wel geen robot 😉 ). Nu we in het buitenland zijn willen we weten hoeveel MB ze nog heeft ivm het volgens van radiouitzendingen en wanneer haar nieuwe bundel ingaat. Helaas is toenertijd geen Mijn Tele2 aangemaakt. En dus kunnen we ook geen app aanmaken.
Alle linken werken niet naar het juiste antwoord: emailadres (uiteraard) niet, wachtwoord vergeten ook niet en opnieuw activeren natuurlijk ook niet meer.
En de grootste ramp is dat de virtuele assistent; daar draai ik helemaal in kringetjes rond.
Geen idee meer hoe ik/mijn vrouw een Mijn Tele2 kan aanmaken om meer inzicht te krijgen.