beantwoord

problemen met inloggen webmail van een website

  • 14 July 2023
  • 2 reacties
  • 43 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik kan niet inloggen op de webmail (cPanel) van een website. Ik heb al van alles geprobeerd, inloggegevens gecontroleerd, instellingen gecontroleerd, en ook bij anderen thuis geprobeerd in te loggen of via mijn telefoon.  Niets werkt.

De melding die ik krijg is: ‘de aanmelding is ongeldig’

Ik kreeg de tip om de poort 2096 via mijn modem (van Tele2) open te zetten. Dat heb ik gedaan en dat werkte eenmalig. De volgende dag(en) niet meer.

De provider van de website heeft iets gedaan met de dns-instellingen en zegt verder niets te kunnen doen.

Iemand enig idee wat ik kan doen om te kunnen inloggen op deze webmailbox?

icon

Beste antwoord door Pharwin 17 July 2023, 14:10

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Bedankt voor de reactie @Pharwin, maar vanuit de website zelf wordt gezegd dat het aan mijn instellingen ligt. Ik zal telefonisch contact opnemen.

Hey @mdmvm, als je de melding krijgt dat de aanmelding ongeldig is, ligt het vermoedelijk aan de website zelf. Je kunt het beste contact met hen hierover opnemen! Als er iets vanuit ons aangepast moet worden voor je router, kun je het beste telefonisch contact opnemen met ons door te bellen naar: : 020 – 754 4444. Bellen kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Zij helpen je graag verder hiermee! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer