beantwoord

Glasvezelaansluiting KPN

  • 18 March 2021
  • 3 reacties
  • 1867 x bekeken

Goedenavond,

 

Binnenkort krijg ik via KPN een glasvezelaansluiting (krijg daar nog bericht van), wat moet ik doen voordat dit is aangelegd?

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 March 2021, 08:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ik heb internet van tele2 en ook net een fysieke glasvezelaansluiting gekregen van kpn. U hoeft niets te doen, de glasvezelaansluiting wordt extra aangelegd naast de bestaande aansluiting. Als u verder niets veranderd aan uw abonnementen loopt uw huidige abonnement gewoon door via uw oude (koper) verbinding en aansluiting zoals pipo zegt. De oude aansluiting blijft gewoon bestaan. De nieuwe glasvezelaansluiting blijft dan gewoon ongebruikt.

 

Wilt u de glasvezelaansluiting wel gaan gebruiken dan moet u zelf overstappen naar een abonnement daarvoor waarbij u wel van glasvezel gebruik maakt. U moet hierbij wel kijken of uw huidige abonnement vrij opzegbaar is als u wilt overstappen naar een nieuwe aanbieder.

 

In de informatie die u nog van kpn krijgt wordt alles ook duidelijk uitgelegd. U hoeft zelf dus nu niets te doen. Alleen te zijner tijd zult u even een afspraak moeten maken als de aansluiting binnen aangelegd gaat worden, maar daar hoort u dan van kpn wel over. Maar aan uw bestaande aansluiting veranderd dus niets; deze blijft gewoon zoals deze is.

 

Bedankt voor de informatie.

Reputatie 7

Hoe bedoel je, wat je moet doen? Als je nu internet van Tele2 hebt dan loopt dat gewoon door, tenzij jij iets wilt wijzigen.