beantwoord

Zwart scherm en haperend geluid TV

  • 4 August 2019
  • 34 reacties
  • 838 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

34 reacties

Reputatie 3
Dat de klant dat allemaal moedoen zeg.. Sinds ik een abonnement heb ben ik nogal eens bezig kunstgrepen uit te voeren. Heb ook nog een mooi topic over opnames kijkrn maar dat is dus een ander onderwerp. Tele2 dient eens uitgebreid te bekijken waar hun fout zit
Heb je ook de modem gereset door de spanning er af te halen?

De procedure is::
  • maak de modem en de decoder spnningloos
  • wacht 15 seconde
  • zet de spanning weer op de modem
  • na twee minuten zet de spanning weer op de decoder.
Als dat niet werkt: hoe branden de lampjes op de modem (kleur, continue of knipperend) ?
Reputatie 3
De prodedure gevolgd, lampjes zijn allemaal groen, alleen de wifi lamp knippert. Fijn, we hebben nu alleen teletekst, die niet meer weg te krijgen is dus tv kĂ­jken kunnen we nu ook vergeten đŸ€š
Reputatie 3
Het beeld is zwart, ĂĄchter de teletekst die niet weg wil. Joepie.
Reputatie 3
Ik heb de stekkers er weer uitgetrokken en er weer in gedaan en nu werkt het weer. Ik zal het modem en de decoder niet meer spanningloos maken voorlopig 😉
Reputatie 3
Heeft iemand een oplossing voor het probleem, een blijvende?
Reputatie 5
HĂ© Yaelle,

Lastig dat je zoveel problemen hebt tijdens het TV kijken.

Als het nog niet opgelost is kan ik kijken wat ik voor je kan doen en heb daarvoor de volgende gegevens van je nodig in een privébericht:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 3
Monteur geweest. Modem en decoder beide vervangen. Probleem blijft: haperend uitvallend geluid, alleen bij tv (internet niet goed dus). Geen probleem bij Netflix en dvd speler. Tele2 probleem. Zie mijn nieuwe topic elders.
Reputatie 3
Ik heb de hdmi-kabel ontvangen en uitgebreid uitgeprobeerd. Je hoort weer normaal geluid. Heb af en toe 'pixels' in het beeld, ik weet niet waarom.. Hopelijk van voorbijgaande aard.
Iedereen, bedankt voor het meedenken en Kevin ook voor de kabel