Als we de tv aan doe gaat hij vaak meteen op zwart. Met een beetje geluk blijft hij aan als we resetten. Elke keer als we de tv aandoen begint na een minuut of 3 het geluid te haperen; of het geluid valt gewoon uit. 2 keer hielp de stekkers eruit trekken, nu dus niet meer. Op het moment dat ik, nu, zit te kijken valt het geluid helemaal weg. Dit is het zoveelste gedoe in nog geen 2 maanden abonnement. Geloof me, de kabels zitten prima en de tv is ook oké. Het moet eigenlijk wel aan het internet liggen. Helaas gebeurt dit op zondag en kan. Ik niet bellen. We hebben een beetje teveel 'pech' gehad om ook nog en tot morgen te wachten. Dat is vandaag klacht 1.
Bladzijde 2 / 2
Ja, nogmaals, wij gebruiken die niet. Er loopt dus een directe kabel. Nog een idee?
Technisch aangelegde zoon: 'we hebben ze wel met de doos meegekregen maar het was niet bepaald handig om ze te gebruiken
Technisch aangelegde zoon: 'we hebben ze wel met de doos meegekregen maar het was niet bepaald handig om ze te gebruiken
Dat zijn deze apparaten: https://www.tele2.nl/thuis/tv-abonnement/verbindingsset/
Wij gebruiken absoluut geen homeplugs dus daar ligt het niet aan
♀️

Bedankt voor je bericht Yaelle. Ik zie dat je homeplugs gebruikt voor het verbinden van je decoder. Ik zou je willen vragen om de decoder zonder homeplugs maar met één kabel rechtstreeks aan te sluiten en te testen of je dan ook nog problemen hebt. In de verbinding zie ik verder geen problemen, de snelheid is goed en de lijn meet geen fouten.
Hé Yaelle,
Lastig dat je zoveel problemen hebt tijdens het TV kijken.
Als het nog niet opgelost is kan ik kijken wat ik voor je kan doen en heb daarvoor de volgende gegevens van je nodig in een privébericht:
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Lastig dat je zoveel problemen hebt tijdens het TV kijken.
Als het nog niet opgelost is kan ik kijken wat ik voor je kan doen en heb daarvoor de volgende gegevens van je nodig in een privébericht:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Heeft iemand een oplossing voor het probleem, een blijvende?
Ik heb de stekkers er weer uitgetrokken en er weer in gedaan en nu werkt het weer. Ik zal het modem en de decoder niet meer spanningloos maken voorlopig

Het beeld is zwart, áchter de teletekst die niet weg wil. Joepie.
De prodedure gevolgd, lampjes zijn allemaal groen, alleen de wifi lamp knippert. Fijn, we hebben nu alleen teletekst, die niet meer weg te krijgen is dus tv kíjken kunnen we nu ook vergeten 🤨
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.