Skip to main content
Als we de tv aan doe gaat hij vaak meteen op zwart. Met een beetje geluk blijft hij aan als we resetten. Elke keer als we de tv aandoen begint na een minuut of 3 het geluid te haperen; of het geluid valt gewoon uit. 2 keer hielp de stekkers eruit trekken, nu dus niet meer. Op het moment dat ik, nu, zit te kijken valt het geluid helemaal weg. Dit is het zoveelste gedoe in nog geen 2 maanden abonnement. Geloof me, de kabels zitten prima en de tv is ook oké. Het moet eigenlijk wel aan het internet liggen. Helaas gebeurt dit op zondag en kan. Ik niet bellen. We hebben een beetje teveel 'pech' gehad om ook nog en tot morgen te wachten. Dat is vandaag klacht 1.
Dat de klant dat allemaal moedoen zeg.. Sinds ik een abonnement heb ben ik nogal eens bezig kunstgrepen uit te voeren. Heb ook nog een mooi topic over opnames kijkrn maar dat is dus een ander onderwerp. Tele2 dient eens uitgebreid te bekijken waar hun fout zit
Heb je ook de modem gereset door de spanning er af te halen?



De procedure is::


  • maak de modem en de decoder spnningloos
  • wacht 15 seconde
  • zet de spanning weer op de modem
  • na twee minuten zet de spanning weer op de decoder.
Als dat niet werkt: hoe branden de lampjes op de modem (kleur, continue of knipperend) ?
De prodedure gevolgd, lampjes zijn allemaal groen, alleen de wifi lamp knippert. Fijn, we hebben nu alleen teletekst, die niet meer weg te krijgen is dus tv kíjken kunnen we nu ook vergeten 🤨
Het beeld is zwart, áchter de teletekst die niet weg wil. Joepie.
Ik heb de stekkers er weer uitgetrokken en er weer in gedaan en nu werkt het weer. Ik zal het modem en de decoder niet meer spanningloos maken voorlopig 😉
Heeft iemand een oplossing voor het probleem, een blijvende?
Hé Yaelle,



Lastig dat je zoveel problemen hebt tijdens het TV kijken.



Als het nog niet opgelost is kan ik kijken wat ik voor je kan doen en heb daarvoor de volgende gegevens van je nodig in een privébericht:




  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer



Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.



Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.



Groet, Kevin
Monteur geweest. Modem en decoder beide vervangen. Probleem blijft: haperend uitvallend geluid, alleen bij tv (internet niet goed dus). Geen probleem bij Netflix en dvd speler. Tele2 probleem. Zie mijn nieuwe topic elders.
Ik heb de hdmi-kabel ontvangen en uitgebreid uitgeprobeerd. Je hoort weer normaal geluid. Heb af en toe 'pixels' in het beeld, ik weet niet waarom.. Hopelijk van voorbijgaande aard.

Iedereen, bedankt voor het meedenken en Kevin ook voor de kabel