Skip to main content

Onze ontvanger is defect

Deze valt spontaan uit

 

vaak branden alle lampjes voorop de ontvanger 

dan resetten dmv stekker losnemen.

maar nu is dat stroomkabeltje ook defect

spanning valt soms zo weg 

 

zou graag een vervangend exemplaar ontvangen 

Dat is fijn om te horen, @hans2090! Als de Tele2 Community nog iets voor je kan doen, je weet ons te vinden!

Groetjes,
Johrick


Inmiddels voorzien van vervangende apparatuur 


Hoi Hans, hoor je een melding dat het erg druk is? Anders kun je ook een nieuwe opvragen via de Chat. Ga snel naar deze pagina, open een gesprek met de Chatbot en type ‘medewerker spreken’. Dan komt er z.s.m. een collega bij je. Laat je het ons weten of dit wel lukt?


Probeer ze al een week te bereiken 

 


Dan morgen nog eens proberen te bellen op 020 7544444


Die klantenservice is niet bereikbaar 


Hoi Hans, laat je het ons weten als de klantenservice heeft toegezegd dat ze een nieuwe decoder naar je opsturen? We horen het graag van je! 😊


Hi,

 

Neem contact op met de klantenservice.

 

Zij kunnen de decoder voor je vervangen 

 

tel nummer 020-7544444

 

Greetzz

 

Des

 

 


Reageer