Skip to main content
Sinds 2 weken moet hij telkens opnieuw verbinden. bezig met op starten en toen deed ie t soms wel. Nu start hij op zie ik dat hij nl1 gaat geven en dan weer zwart tele2 logo met even geduld na een tijd gaat t weer van voor af aan stekkers er al uit gehad. Helpt ook niet. Ben nu zo al n uur bezig. Kan t kastje via de afstandsbediening ook niet uitzetten.
Hé Clarinda,



Ik heb je privébericht ontvangen en de voeding is naar je opgestuurd, je kan deze morgen of uiterlijk vrijdag thuis verwachten!



Groet, Kevin
Hé Clarinda,



Je vorige bericht is volledig aan mijn aandacht ontgaan, sorry!



Voordat ik een nieuwe adapter voor je kan toesturen heb ik de volgende gegevens van je nodig in een privébericht:



- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- Klantnummer

- Geboortedatum

- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer



Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.



Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.



Groet, Kevin
Hoi kevin



Wanneer kan ik de kabel verwachten?



Het probleem is er weer.



Met vrvriendelijke groet

clarinda verwijs
Hoi kevin



Graag een nieuwe dan.



Nu dit eenmaal begint zal het wel vaker gebeuren



Met vriendelijke groet

clarinda verwijs
Dit is een Sunfone adapter en die geeft vaak (op langere termijn) problemen. We kunnen wachten totdat er weer problemen zijn en dat je weer contact met ons moet zoeken of ik kan je alvast een nieuw voeding toesturen.



Laat maar horen wat je liever hebt!
Bijgaan een foto. Nu doet hij het wel. Toen ik mn kastje verschoof om de foto te maken ging hij wel weer opnieuw starten.
Hé Lats1611,



Dat klinkt niet best, gezien het al 2 weken duurt ga ik er niet vanuit dat het probleem nu na het weekend opgelost is. Ik ga daarom kijken wat er aan de hand is en wil een aantal mogelijk oorzaken uitsluiten, zou je mij ten eerste kunnen vertellen van welk merk de voeding van de decoder is? Dit staat op het blok of de stekker van de voeding, dus niet de decoder zelf.



Groet, Kevin