Na afsluiten nieuw abonnement is toegezegde Interactieve TV decoder niet ontvangen.
Vorige decoder is op verzoek van Tele2 in oktober 2018 retour gezonden (zie bijlage)
Na afsluiten nieuw abonnement is toegezegde Interactieve TV decoder niet ontvangen.
Vorige decoder is op verzoek van Tele2 in oktober 2018 retour gezonden (zie bijlage)
Ik heb van je begrepen dat het opgelost is, erg fijn! Ik ga het topic daarom bij deze dan sluiten.
Groet, Kevin
Hé Robert, ik heb je bericht ontvangen.
De oude decoder hebben we binnen en ik heb een nieuwe decoder naar je opgestuurd, deze heb je binnen max 3 werkdagen binnen. Deze werkt ook op je nieuw modem.
Groet, Kevin
Hé Nothinglefttobreak,
Jammer dat je de nieuwe decoder nog niet binnen hebt, als je mij een privébericht stuurt ga ik direct voor je kijken wat er aan de hand is:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.