beantwoord

TV decoder herstart steeds vanzelf, sunfone adapter

  • 29 September 2020
  • 9 reacties
  • 445 x bekeken

Beste Tele2,

Sinds een poosje herstart onze TV decoder vaak vanzelf. Soms wel 6 of 7 keer achter elkaar, voordat hij eindelijk ´goed´ doorstart.

Dit gebeurt niet altijd, maar wel heel erg vaak. Áls het gebeurt, dan is dat meestal direct na het aanzetten, of heel soms tussen het tv kijken door.

De internetverbinding zelf is dan nog steeds prima, zo stabiel als je kunt wensen, en zal het probleem zeker niet zijn.

We hebben de decoder en zijn voedingsadapter al zeker een jaar of 10 in bezit.
Ik verdenk de voedingsadapter ervan de boosdoener te zijn. Het merk, ´Sunfone´, kom ik hier op het forum veelvuldig tegen, waarbij Tele2 aangeeft dat er problemen mee bekend zijn.

Is het mogelijk om ons een vervangende voedingsadapter toe te sturen ?

Onderstaand een (eigen) foto van onze adapter.

 

Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Marco de Jonge.

icon

Beste antwoord door Marco de Jonge 28 October 2020, 21:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Beste Tele2,

Graag zou ik een reactie ontvangen. We In inmiddels een week verder, het probleem houdt aan, en ik heb nog niets vernomen.

Ben ik hier aan het juiste adres, of moet ik dit via een ander kanaal aanvliegen?

 

Met vriendelijke groet,

Marco de Jonge

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Marco de Jonge,

Welkom op de Community! Bedankt voor jouw uitleg en foto. De Sunfone voeding, dat kan inderdaad het issue zijn!


Allereerst mijn excuses voor het late reageren. Dit is aan mijn aandacht ontglipt. Dit een vraag specifiek over jouw hardware, die kunnen alleen wij oplossen. Omdat je jouw verhaal deelt op dit klant helpt klant platform heeft nog niemand gereageerd.
Omdat dit een bekend probleem is ga ik dit meteen voor je oppakken! Bedankt voor het invullen van jouw gegevens hierdoor kan ik het meteen fixen. Ik houd je op de hoogte!

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! :muscle:

 

Ps. klopt jouw klantnummer? 

Geen enkel probleem @Cas van Tele2 , en bedankt voor je reactie.

 

Ik merk wel wat er gaat gebeuren, als je nog iets nodig hebt hoor ik dat graag.

 

Volgens mij klopt mijn klantnummer, maar kan dat nu niet checken. Heb je het nu nodig ?

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Marco de Jonge,

Bedankt voor jouw snelle reactie! Ik heb je een privébericht gestuurd met een aantal vragen. Dat klantnummer heb ik nodig zodat de nieuwe adapter naar het juiste adres wordt verstuurd! :smile:

Beste @Cas van Tele2 ,

Nogmaals dank. Ik heb het klantnummer in mijn profiel gecontroleerd, en het was (en is) juist.
Ook het adres wat daaraan gekoppeld is in mijn.tele2, is juist. Een adres in Mijdrecht.
Het klopt dat de klantnaam een andere is : dat is mijn vriendin op hetzelfde adres.

Ik heb helaas geen privébericht van je ontvangen, er zit enkel een oud bericht van 11 maanden geleden in die box. Zou je, als dat nodig is, opnieuw een bericht willen sturen alsjeblieft ?

Alvast bedankt !

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Marco de Jonge,
Bedankt voor jouw reactie! Ik heb het bericht opnieuw verzonden. Als ik de informatie binnen heb gaan we het meteen voor je fixen! :muscle:

Beste @Cas van Tele2 ,

Inderdaad, nu ontving ik je bericht gelukkig wel. Ik heb je de gevraagde info teruggestuurd.

Alvast bedankt!

Beste @Cas van Tele2 ,

Een ruime twee weken geleden hebben we een nieuwe voedingsadapter mogen ontvangen, waarvoor dank nog !

Excuus voor de wat late reactie, ik wilde een beetje zeker zijn.

Inmiddels kan ik melden, dat het probleem hiermee voor 100 % is opgelost. Nogmaals onze dank, en dit topic mag wat mij betreft dus dicht !

Mvgr, Marco.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Marco,

Bedankt voor jouw update en goed dat het is opgelost. Heel begrijpelijk dat je zeker wilde zijn, dat wil ik ook! 

Mocht je in de toekomst meer vragen hebben dan weet je ons te vinden. 

De Community staat voor je klaar! :smile: