Beste mensen,
Willen jullie graag de nieuwe tv-decoder opsturen ter vervanging van mijn oude tv-decoder? In het kort: Alle pogingen om het weer aan de praat te krijgen zijn tevergeefs gebleken. Alle instructies die hier staan werken helaas niet. Wat ik ook doe, niks werkt het. Het is ons opgevallen dat het af en toe uitvalt of blijft het hangen tijdens het wisselen van kanalen. Nu start het helemaal niks meer. De opgesomde pogingen zijn:
- Uit- en aanzetten, ook met een pauze ertussen van meer dan half uur.
- Ook tegelijkertijd het uit- en aanzetten van modem.
- Soms ruik ik alsof er iets verbrand is, maar dit is niet zeker. Want ik zie niks bijzonders.
- Alle betrokken internetkabels zijn gecontroleerd en ze werken prima, ook het afspelen van films via Netflix als test.
- Alle HDMI-kabels zijn tevens gecontroleerd en ze werken ook uitstekend.
- Het internetten doet uitstekend om na te lopen of het misschien toch niet aan modem ligt.
- Het resetten van modem haalt niks uit.
- De batterijen van afstandsbediening zijn gecontroleerd en desnoods ze vervangen, maar dit haalt ook niks uit.
Dus ik heb een sterk vermoeden dat de tv-decoder de geest gegeven heeft. Vandaar mijn verzoek om het te vervangen. Graag jullie reaktie. Alvast bedankt voor jullie moeite!
Met vriendelijke groet,
Dennis.