Ik heb geen digitale tv meer via mijn tv decoder. Aan de bekabeling heb ik niks verandert.
Al een tijdje kreeg ik bij een reset heel kort de melding dat er geen netwerk gedetecteerd werd.
Nu na opstarten met Tele2 opstart scherm, krijg ik bij de software laden dat het blauwe LED op de tv decoder langzaam knippert en ik dan de melding krijg dat er geen netwerk aangesloten zou zijn. Dan gaat het blauwe LED weer constant branden.
Er komt geen data binnen zo lijkt het. TV decoder wordt ook erg warm! De TV app van Tele2 kan ik in de LG app store niet vinden en op mijn smartphone weigert hij me in te loggen!? blijf foutmelding krijgen fout wachtwoord, terwijl ik wel op de Tele2 website ermee kan inloggen!?
Heb de modem/router van Tele2 meerdere keren gereset. helpt ook niet. Internet doet het gewoon op de pc. dus dat netwerk doet het wel? ook smartphone logt netjes in op de WiFi. de UTP kabel tussen decoder en modem/router, als ik die wil vervangen, kan ik dan gewoon standaard UTP kabel gebruiken? Bel morgen klantenservice om mee te kijken. Vanavond dus geen tv meer voor mij. Toch wel lekker geen service als je het hardst nodig hebt….
dank voor je aandacht,
groetjes
Henk Jan van den Broek
Waalwijk