beantwoord

TV Decoder

  • 9 April 2020
  • 2 reacties
  • 176 x bekeken

Referentie: 4793209

 

Beste heer/mevrouw,

 

1e defecte decoder is met eigen aangeschafte doos retour gezonden.

Zie onderstaande ( topic 1 december 2019 ):

 

Na afsluiten nieuw abonnement is toegezegde Interactieve TV decoder niet ontvangen.

Vorige decoder is op verzoek van Tele2 in oktober 2018 retour gezonden (zie bijlage)

 

 

Met hartelijke groet,

 

Robert Kientz

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 14 April 2020, 11:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5

Ik kan het voor je nakijken. Zou je hiervoor in een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer kunnen sturen?

 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Reputatie 5

Ik heb de gegevens ontvangen. Het bleek dat er nog 2 decoders genoteerd stonden die teruggestuurd moesten worden maar die dus al teruggestuurd waren. Ik heb deze handmatig als teruggestuurd gemarkeerd en de klant zal geen herinneringsbrieven meer horen te ontvangen.