Skip to main content

Hallo, ik heb nu een Tele 2 internet, tv en bellen abonnement. Ik wil graag mijn tv opzeggen, zodat ik alleen een internet en bellen abonnement behoud. Hoe moet ik dit doen? Via de website word ik doorverwezen naar de T-mobile site. Moet ik mijn huidige abonnement stopzetten bij Tele2 opzeggen en een internet en bellen abonnement via T-mobile afsluiten?

 

Ik hoor het graag!

 

Bedankt

Je kunt de klantenservice beter even bellen of die combinatie nog mogelijk is.


Hoi @Mpreet,

Welkom op de Community! Als het goed is kan je jouw abonnement wijzigen en bij ons blijven. Mijn collega’s van de klantenservice kunnen dit het beste voor je checken zoals Eric aangeeft. Zij zijn te bereiken op het volgende nummer: 020 - 754 4444. Laat je ons weten of het is gelukt? 

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!