Alles werkt weer. Mag ook wel een keertje
Hoi,
Een vergoeding voor niet werkende diensten kun je aanvragen via de klantenservice.
De vergoeding zal dan bestaan uit:
Maandbedrag : 30 dagen X aantal dagen zonder dienst = bedrag
voorbeeld: 45.60 euro per maand : 30 dagen X 7 dagen tv storing = 10.64 euro vergoeding
Des
Ja klopt. Na bijna 5 dagen. Welke compensatie kunnen wij verwachten. Dat was toch niet normaal gelukkig was voetbal op 3
Hi allemaal, de oorzaak is gevonden en de problemen zijn sinds gisteravond om 17:30 uur verholpen! Werkt het bij jullie allemaal ook weer?
Nog steeds veel zenders geen beeld
Hi @geurtvandenham, zodra de problemen zijn verholpen, laat ik het je in dit topic weten!
Hi @awgunterman ik snap zeker dat dit niet fijn is. Neem, zodra de problemen zijn verholpen, even contact op met mijn collega’s via Chat of telefonisch (020-7544444). Ik had het graag zelf voor je geregeld, echter heb ik geen toegang tot de juiste systemen. Maar geen zorgen, zij kunnen wel in de Thuis-systemen en hebben de mogelijkheid om te kijken naar een passende vergoeding.
Hi @Marwan abo I will get back to you in your own topic asap!
Hi @geurtvandenham, allereerst van harte welkom op onze Community en tof om te horen dat je je schoonmoeder hierbij helpt! Op dit moment is er niets wat je kunt doen. Mijn technische collega's zijn er nog hard mee bezig om te onderzoeken wat de oorzaak is en hoe zij dit kunnen oplossen. Houd het storingstopic in de reactie van Remco goed in de gaten voor updates. @_Remco bedankt voor het delen van het storingstopic! Dit valt er inderdaad ook onder. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost.
Merken jullie dat de problemen zijn verholpen, laat het me dan weten. Ook als jullie nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor jullie klaar!
Goedenavond,
Ik ben niet iedere avond bij mijn schoonmoeder. Het zou fijn zijn als Tele2 via een reactie op dit bericht laat weten wanneer het weer is opgelost. Mag uiteraard ook door anderen die met hetzelfde probleem te maken hebben (of hadden).
Hello ,iam trying for 3 days to contact the customer service,but no answer me,My sim is blocked,puk code also not correct,what i can do now?
En niemand te bereiken. Hatbot aub afschaffen. Vreselijk, geen enkel nut
Te gek voor woorden. Vanaf donderdag geen beeld
Welke compensatie staat hier voor
Hi @geurtvandenham, allereerst van harte welkom op onze Community en tof om te horen dat je je schoonmoeder hierbij helpt! Op dit moment is er niets wat je kunt doen. Mijn technische collega's zijn er nog hard mee bezig om te onderzoeken wat de oorzaak is en hoe zij dit kunnen oplossen. Houd het storingstopic in de reactie van Remco goed in de gaten voor updates. @_Remco bedankt voor het delen van het storingstopic! Dit valt er inderdaad ook onder. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost.
Merken jullie dat de problemen zijn verholpen, laat het me dan weten. Ook als jullie nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor jullie klaar!
Bij ons is dat sinds donderdag ook het geval. Van de Nederlandse zenders doen alleen NPO3 en RTL4 en 8 het.
Valt dit onder deze storing?