Skip to main content

 Ik heb bij mijn tante het nieuwe Tele2/Odido kastje geïnstalleerd. En nu werkt de Nederlandse ondertiteling alleen nog maar deels op Nederland 1 t/m 3. en dan erg slecht de tekst overlapt regelmatig springt vaak te snel weg en is erg klein in beeld. 

Voorheen (met het vorige tele2 kastje) werkte het goed op alle Nederlandse zenders  (ook de commerciële) via teletekst 888. Is hier nog een oplossing voor in de maak?

Hallo Tele2,

hier precies hetzelfde probleem. Kunnen jullie aangeven of en zo ja wanneer dit opgelost wordt? Je kunt toch geen product leveren waarbij je een voor veel mensen belangrijke functie niet meer werkt? Vooral omdat het bij andere aanbieders wel werkt.

Alvast bedankt.


Hallo Tele2,

Mediabox geinstalleerd en geen teletekst meer voor ondertiteling. Gebruikte het regelmatig bij buitenlandse zenders. Baal hier ook van. Geen knop op de ab.??? Alle info afgespeurd of het nog wel mogelijk is met de nieuwe mediabox. Niets te vinden. Komt deze functie terug?


De teletekst app toevoegen. 

 


De teletekst app biedt helaas geen ondertiteling. 

(888)


De teletekst app biedt helaas geen ondertiteling. 

(888)

Teletekst met ondertiteling? 


De teletekst app biedt helaas geen ondertiteling. 

(888)

Teletekst met ondertiteling? 

Nou,.... Net andersom. Teletekst biedt al heel lang ondertiteling aan voor alle Nederlandse tv zenders. Zie ook uitleg teletekst 888 

Dus, "ondertiteling met Teletekst."


Teletekst kan alleen worden toegevoegd via de app.

Er is geen knop meer op de afstandsbediening. 


Ja dat is precies het probleem. En de ondertiteling optie die er wel is werkt niet naar behoren.


Zelfde probleem. En een groot probleem vanwege slechthorendheid.

 

Wordt dit opgepakt door Tele2 voor een snelle update?

 

Alvast bedankt voor de oplossing en/of reactie.


Hoi allemaal, allereerst excuses voor het ongemak. Het is bij ons bekend dat de ondertiteling te klein is en te snel verdwijnt. Mijn collega's werken er momenteel hard aan om dit op te lossen. Ze zijn al flink op weg, maar wanneer de fix update precies uitgebracht wordt is op dit moment nog onbekend. Ik hoop dat alles snel weer werkt.

Mocht je hulp nodig hebben om Teletekst te vinden. Bel dan met mijn collega's op 020-7544444. Er is inderdaad geen knop meer op de afstandsbediening. Dit gaat voortaan via de app die vooraf geïnstalleerd staat. Mijn collega's kunnen je stap voor stap helpen om dit te vinden.


Reageer