Graag een nieuwe afstandsbediening sturen voor tv, is dat mogelijk
Hoi
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw afstandsbediening.
Als je TV-ontvanger niet reageert op je afstandsbediening, kun je het handige stappenplan volgen op onze website. Zo kan je snel uitsluiten waar het aan ligt: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/afstandsbediening-werkt-niet
Wanneer je de stappen hebt doorlopen, maar je TV-ontvanger toch niet reageert op je afstandsbediening, laat het dan weten. Ik duik dan direct het systeem in om een nieuwe afstandsbediening voor je te bestellen! Kan je hiervoor jouw klantnummer toevoegen aan jouw Communityprofiel?
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Hallo Cas graag een nieuwe afstandsbediening sturen. Waar vind ik zo snel mijn klantnr?
Mijn nr : verwijderd door moderator . Klantnr verwijderd door moderator Graag nieuwe afstandsbediening sturen
De nieuwe afstandsbediening is onderweg! Laat je ons weten wanneer je deze hebt ontvangen?
Reeds ontvangen , bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.