Skip to main content

Gisteren de nieuwe ontvanger geinstalleerd. Hij doet het wel maar geeft vaak een haperende ontvangst, waarbij fragmenten beeld en geluid willekeurig bevroren, overgeslagen of herhaald worden. Weet iemand een oplossing? Ontvanger is op utp kabel aangesloten, die kabel heeft altijd goed gewerkt.

Hoi Pietje, niet fijn dat je haperend ontvangst hebt, laten we direct kijken of we dit voor je kunnen verbeteren. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen, dus bel direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij hebben wel de juiste toegang en kunnen meteen met je meekijken!


Ook een haperend beeld. We hebben sinds 2 weken een tv abonnement. Elke avond staat ons beeld stil. De klantenservice bellen, dan sta je een uur in de wachtrij 

Tv is aangesloten met en kabel op internet modem. Zelfs vanavond de melding " deze zender zit niet in uw abonnement. Het ging om NPO1! En dat met TV basis. Wat nu?

 


Hier hetzelfde probleem. Iedere avond hetzelfde. Heb er 2 weken terug met de klantenservice over gebeld, toen hebben ze iets veranderd, maar het heeft niet geholpen. Deze week maar weer bellen. Word er niet blij van...


Misschien helpt een upgrade van het internet. We wachten af.


Reageer