Geachte. Nieuw Philips tv gekocht, model 5803, kan alleen met de draad van de modem naar HDMI( 2) kanaal de kanalen ontvangen, maar geen Netflix, verwijder ik de draad dan is er geen tv, de kanalen worden niet gezocht en daarom ook niet opgeslagen, dit is het zelfde met de wifi deze maakt geen verbinding.
Alles uitzetten reeds meerdere malen geprobeerd wel wifi op mijn computer. Ben al sinds vrijdag bezig.
Bladzijde 1 / 1
Ik begrijp hieruit dat onze TV diensten wel gewoon werken, maar dat je nieuwe TV geen zenders kan vinden, geen WiFi signaal heeft en geen Netflix kan ontvangen. Dit lijkt me dan meer een probleem van je TV en niet zozeer van onze TV decoder en onze diensten. Heb je dit probleem al bij Phillips neergelegd? Ik heb wel wat voor je gevonden. Ik hoop dat het help. Zou je deze stappen kunnen ondernemen?
Groeten Anton
Groeten Anton
Ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Is het inmiddels opgelost?
Groeten Anton
Groeten Anton
Aangezien we nog geen reactie hebben ontvangen ga ik ervan uit dat het is opgelost. Wanneer dat niet zo is dan kun je een nieuw topic openen.
Groeten Anton.
Groeten Anton.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.