beantwoord

Alle lampjes tv ontvanger branden, maar geen beeld

  • 30 November 2020
  • 2 reacties
  • 268 x bekeken

Alle lampjes van de tv ontvanger blijven branden, ik heb geen tv meer.

Verschillende keren stroom eraf gehaald en opnieuw opgestart. Na opstarten loopt de ontvanger vast waarbij alle lampjes gaan branden.

Afgelopen maanden vaak te maken gehad met haperend beeld. Na opstarten deed de ontvanger het dan weer. Bijzonder storend als je een serie of film zit te kijken!!

Graag een oplossing

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 2 December 2020, 11:58

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Nog geen enkele reactie gehad, zojuist ook via de chat geprobeerd; "geen medewerker beschikbaar" en telefonisch onbereikbaar.

Waardeloos!

Reputatie 5

Hi @coenriemslag , welkom op onze Community. Ik help je gelijk verder zodat je snel weer optimaal van je TV kunt genieten. Je hebt al het een en ander geprobeerd, wie weet heb je iets aan de tips die in dit topic staan. Ik adviseer je die goed door te lezen. Mochten die tips niet helpen bij jou, dan kan het zijn dat je decoder stuk is. Je hoeft je geen zorgen te maken, want ik kan gewoon een nieuwe jouw kant op sturen! :muscle_tone4:

Het enige wat jij hoeft te doen is je klantnummer toe te voegen aan je profiel. Zo kan ik gelijk in het systeem duiken om een nieuwe toe te sturen. Laat je het mij weten als ik kan helpen?

Reageer