beantwoord

Tele2 tv app melding

  • 21 April 2019
  • 6 reacties
  • 22023 x bekeken

Als ik de tv app wil installeren krijg ik de melding dat het apparaat al geregistreerd is. Ik kan dan op help drukken maar krijg dan geen informatie.
Hoe krijg ik deze app werkend?
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 23 April 2019, 09:19

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Kan het zijn dat je de tele2 app eerder hebt gebruikt bij een een kennis / familielid? Dan kan het zijn dat je telefoon daar nog ingelogd is.
Oke ik heb idd voor de tweede keer een abonnement bij tele2. Hoe krijg ik dat dan ongedaan gemaakt?
Reputatie 5
Ik kan je uit de oude verwijderen. Zou je hiervoor de volgende privégegevens kunnen sturen in een privébericht: De naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het rekeningnummer waar het abonnement op geregistreerd staat /stond

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Hoi, ik heb het zelfde probleem
"Als ik de tv app wil installeren krijg ik de melding dat het apparaat al geregistreerd is. Ik kan dan op help drukken maar krijg dan geen informatie". De tablet waar ik op wil kijken heeft een tijdje bij een vriend gestaan. Kan de registratie op zijn adres ongedaan worden gemaakt?
@June LHet snelste is om maandag de klantenservice te bellen 020 75 44444.
Anders krijg je misschien pas dinsdag reactie van een moderator, ook omdat je in het oude topic van een ander post, dat heeft geen hoge prioriteit.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper