Hallo lieve mensen,
Het is alweer een tijd geleden dat we een actief spelletjes hebben gedaan op het forum, dus laten we beginnen!
Raad het plaatje.
Het principe is vrij simpel, plaats een foto van een makkelijk herkenbaar voorwerp of gebouw in een stad (Wereldwijd). De rest moet gaan raden waar dit is. De eerste met het juiste antwoord, mag verder gaan met het plaatsen van een nieuwe foto!
Ik trap af met:
Let the game begin, succes!
Cheers,
Patrick van Tele2
Bladzijde 3 / 10
https://www.google.nl/search?q=monument+des+girondins+bordeaux&tbm=isch&tbs=simg:CAQSmAEJbu0OtfNZqVoajAELEKjU2AQaBggVCAEICQwLELCMpwgaYQpfCAMSJ4MVhBUclRalA5MW5B2CFe4VgRXLIswi8iLRK6QgvyrKIpor6CrSOBowpYqIXuBn5Gors_172aDa224k-MSKRxbWIGEzVJGFZ9VZcp7HGvO4-4HQ-oGqCa4lbIAQMCxCOrv4IGgoKCAgBEgTufuD3DA&sa=X&ved=0ahUKEwjBorfd1uzbAhVLy6QKHXXyCQgQwg4IJCgA&biw=1280&bih=588
1 muisklik in Google: Bordeaux zo is er nixan
1 muisklik in Google: Bordeaux zo is er nixan
Zeg het nu maar of heb je ook al niets met plaatjes van plaatsjes
Ut Groning ( mijn poging van het Gronings dialect )
Hihi, I do my best, u vraagt wij draaien 🙂
Bingo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ik in elk geval zeker weet, is dat Leeuwarden culturele hoofdstad is.
Zeg het nu maar of heb je ook al niets met plaatjes van plaatsjes
Ut Groning ( mijn poging van het Gronings dialect )
Nog een tip: het is een van de elf fonteinen.
Niemand? OK hint er zijn 2 culturele hoofdsteden in 2018
Correct!
Brussel?
Absolutely right!
Oh wacht de muziek topic was ergens anders ?
Den Haag
Nope
Gokje Rotterdam.
Henk
Tip: je ziet dit vaak in de achtergrond van de NOS journaal.
Henk
Yep! https://nl.wikipedia.org/wiki/Morella maar het inderdaad geen grote stad.....
Bij die kaas ''hint" dacht ik aan Mozarella cheese..
Bij die kaas ''hint" dacht ik aan Mozarella cheese..
Aha, ik zochte in provincie Valencia... Even naar Castellón en hebben we Morella.
Verder landinwaarts aan de N232...
Sagunto?
De ingestorte toren van babel, o nee die stond ergens anders
Niemand? Ten oosten herstel ten westen van de costa blanca.. Herstel: iets noordelijker in de regio Valencia..... ik was iets te gretig en dan ligt een voutje op de loer. De naam van de gemeente lijkt erg op een soort kaas. Nog een hint, sinds 1931 heeft het een beschermde status.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.