beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

  • 26 April 2023
  • 3 reacties
  • 130 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Hoi,

 

Ik heb op 25 april een abonnement afgesloten, ik heb gelijk met ideal meer dan 460 betaald voor het toestel. Maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail. Als ik bel zeggen ze dat ik moet wachten en het on hold staat. Maar het is al meer dan 24 uur, en ik heb gewoon betaald.

 Heeft iemand dit ook gehad? 

icon

Beste antwoord door Loub 28 April 2023, 15:01

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Loub, allereerst van harte welkom op de Community en tof om te horen dat je voor een abonnement met toestel bij ons bent gegaan! Ik heb je bestelling direct bekeken en ik zie inderdaad niet alle statusopties die ik normaal wel zou zien. Heel apart, maar ik begreep van mijn collega dat dit een bug in het syteem is. Had je vandaag wel het mailtje ontvangen met de ETA? Het door jou gekozen toestel was namelijk nog niet op voorraad, vandaar dat je dat mailtje hebt ontvangen of zou moeten ontvangen. Ik heb hem voor de zekerheid nog eens naar je gestuurd. In dat mailtje verwijzen we je ook door naar deze pagina. Hier kun je met je ordernummer (1001368039), postcode en huisnummer de bestelstatus zien. In jouw geval is het pakketje sinds vandaag overgedragen aan AMP, zij zullen binnen 3 werkdagen contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen (als ze dit niet al hebben gedaan). Dus geen zorgen, je bestelling én betaling zijn helemal goed gegaan!

Laat je het me weten als je AMP contact met je heeft opgenomen en als je toestel heb ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😊

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn om te horen, Loub! Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel en ook alvast een heel fijn weekend. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 

Hi @Loub, allereerst van harte welkom op de Community en tof om te horen dat je voor een abonnement met toestel bij ons bent gegaan! Ik heb je bestelling direct bekeken en ik zie inderdaad niet alle statusopties die ik normaal wel zou zien. Heel apart, maar ik begreep van mijn collega dat dit een bug in het syteem is. Had je vandaag wel het mailtje ontvangen met de ETA? Het door jou gekozen toestel was namelijk nog niet op voorraad, vandaar dat je dat mailtje hebt ontvangen of zou moeten ontvangen. Ik heb hem voor de zekerheid nog eens naar je gestuurd. In dat mailtje verwijzen we je ook door naar deze pagina. Hier kun je met je ordernummer (1001368039), postcode en huisnummer de bestelstatus zien. In jouw geval is het pakketje sinds vandaag overgedragen aan AMP, zij zullen binnen 3 werkdagen contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen (als ze dit niet al hebben gedaan). Dus geen zorgen, je bestelling én betaling zijn helemal goed gegaan!

Laat je het me weten als je AMP contact met je heeft opgenomen en als je toestel heb ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😊

 

Beste Marciano,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels de mail!

 

Reageer