beantwoord

Beeld blijft

  • 20 July 2019
  • 18 reacties
  • 518 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties
Ik ben nog geen week klant en heb verschillende problemen. Tv: als ik bij opnames de instellingen voor een tijd vóór de opname instellen en een tijd ná de imstellingen kan ik niet terug. De tv uitdoen helpt niet. Hopelijk heeft hier iemand het juiste antwoord. Ik kan nl geen tv meer kijken na een week klant te zijn. Hierover moet ik ook nog eeens diep nadenken, ook gezien mujn andere vraag over smerige titels in de gids. Niemand van Tele2 reageert 😒😕


icon

Beste antwoord door eric 20 July 2019, 20:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper
Reputatie 5
Heb je inmiddels al contact gehad met de telefonische klantenservice?
Reputatie 3
Het zal mijn tv toch niet zijn. Die is 5 jaar oud 😊 hij staat op 'natuurlijk' (modus) en 'standaard' (beeld). De keuze breedbeeld heb ik niet.
Reputatie 4
Het lijkt er op dat jij aan de onderkant een regel mist met opties die je aan kan klikken.
Staat je beeld wel goed ingesteld op je TV en niet op b.v. Cinema?
In Cinema mode zoomt hij iets in en valt een stukje van de onder en bovenkant van het beeld weg.

De Toshiba TV die ik ken heeft op z'n afstandsbediening een Quick knop en in het menu daarvan kan je het beeld instellen, zou op Standaard en Breedbeeld moeten staan.
Reputatie 3
.... Na een week al een andere decoder. Het wordt een beetje een slecht verhaal. 😒 Dat je heel snel aan dat maximum zit van opnemen weet ik. Inmiddels. Niet toen ik nog geen klant was. Bij de vorige provider kon je zonder enige limiet opnemen. Ik ging daar weg wegens de vele technische problemen die ze hadden. Maar daarom vind ik dit gewoon jammer dat het in de eerste week al mis is. 🤷‍♀️ Ik hoop dat dat heel snel verandert.
Reputatie 7
Badge +12
Zou dan maandag even bellen voor andere decoder. HEt klopt wel dat je maximaal 2 streams kunt krijgen. Dus of 2 opnemen, 1 opnemen en 1 kijken of 2 opnemen en 1 van deze 2 tegelijk kijken.
Reputatie 3
Opnieuw hetzelfde: zie foto. Ik ben 1 van die 3 programma's aan het opnemen. Bij de andere heb ik geen belang. Ik kan nergens heen, niet via MENU, TERUG, of TV GIDS. Mysterie! Tot nadat ik 5 minuten wacht. Dat staat denk ik niet in de handleiding.

Reputatie 7
Badge +12
Ik ben nog geen week klant. Een week! l
Ja, en dit kan wel eens gebeuren. Het blijft techniek. Reset zoals cypher aangeeft. Anders maandag de klantenservice bellen, dan zorgen ze voor een vervangende decoder!
Reputatie 4
Hallo Yaelle,

Hoe kan je TV kijken als dat beeld erop blijft staan?
Heb je alle opties geprobeerd, zoals OK, TERUG en MENU op de afstandsbediening?
Anders zit er toch weinig ander op dan hem te resetten zoals Cypher voorstelt.
Dan had je wel wat duidelijker mogen zijn, en schreeuwen is hier niet toegestaan dus gedraag je een beetje aub.
Reputatie 3
Ik zie een bewegen en hoor geluiden. De 'opname toestand. Ik kan dus WEL TV KIJKEN EN LUISTEREN MAAR DE TIJDINSTELLER BLIJFT STAAN

Om je decoder terug te zetten naar de fabrieksinstellingen haal je deze van het stroom voor 10 seconden, zodra je het stroom weer aansluit hou je de OK knop van de Tele2 afstandsbediening ingedrukt totdat het Tele2 logo verspringt naar het volgende scherm. De decoder zal daarna opstarten met de fabrieksinstellingen.

Je raakt dan wel de opnames op je harde schijf kwijt.
Pardon? Begrijp je mijn vraag wel?


Je kon niet terug en geen tv meer kijken, vandaar.
Reputatie 3
Ik ben nog geen week klant. Een week! l
Reputatie 3
TV uit en aandoen gaat niets veranderen op het kastje. De scherm afbeelding die je laat zien is de ALGEMENE langere opnametijd. Als je een programma opneemt kun je ook alleen voor dat programma extra tijd programmeren. De NPO zenders hebben met 5 minuten extra wel genoeg, de commerciële zenders zet ik altijd 10 minuten extra. In de handleiding staat dit natuurlijk allemaal beschreven. Hier nog een link naar de digitale versie: RTFMTV uit en aandoen gaat niets veranderen op het kastje. De scherm afbeelding die je laat zien is de ALGEMENE langere opnametijd. Als je een programma opneemt kun je ook alleen voor dat programma extra tijd programmeren. De NPO zenders hebben met 5 minuten extra wel genoeg, de commerciële zenders zet ik altijd 10 minuten extra. In de handleiding staat dit natuurlijk allemaal beschreven. Hier nog een link naar de digitale versie: RTFMTV uit en aandoen gaat niets veranderen op het kastje. De scherm afbeelding die je laat zien is de ALGEMENE langere opnametijd. Als je een programma opneemt kun je ook alleen voor dat programma extra tijd programmeren. De NPO zenders hebben met 5 minuten extra wel genoeg, de commerciële zenders zet ik altijd 10 minuten extra. In de handleiding staat dit natuurlijk allemaal beschreven. Hier nog een link naar de digitale versie: RTFM

Die schermafbeelding zoals jij het noemt blijft staan en wil niet terug. Dat is een Tele2 fail niet de mijne. Het hoort gewoon te werken. Hij blijft namelijk ALLEEN stilstaan bij opname voor en na. Ik heb de tv ontvanger uitgedaan. Komt precies zo weer in beeld. Nu moet ik de boel naar fabrieksinstellingen zetten en dus is mijn harde schijf leeg? Ik ben nog maar een week klant! En nu dit al. Ik ga ervan uit dat iemand hier die bij Tele2 werkt misschien een oplossing weet
Reputatie 3
Om je decoder terug te zetten naar de fabrieksinstellingen haal je deze van het stroom voor 10 seconden, zodra je het stroom weer aansluit hou je de OK knop van de Tele2 afstandsbediening ingedrukt totdat het Tele2 logo verspringt naar het volgende scherm. De decoder zal daarna opstarten met de fabrieksinstellingen.

Je raakt dan wel de opnames op je harde schijf kwijt.

Pardon? Begrijp je mijn vraag wel?
Reputatie 7
Badge +12
TV uit en aandoen gaat niets veranderen op het kastje. De scherm afbeelding die je laat zien is de ALGEMENE langere opnametijd. Als je een programma opneemt kun je ook alleen voor dat programma extra tijd programmeren. De NPO zenders hebben met 5 minuten extra wel genoeg, de commerciële zenders zet ik altijd 10 minuten extra. In de handleiding staat dit natuurlijk allemaal beschreven. Hier nog een link naar de digitale versie: RTFM
Om je decoder terug te zetten naar de fabrieksinstellingen haal je deze van het stroom voor 10 seconden, zodra je het stroom weer aansluit hou je de OK knop van de Tele2 afstandsbediening ingedrukt totdat het Tele2 logo verspringt naar het volgende scherm. De decoder zal daarna opstarten met de fabrieksinstellingen.

Je raakt dan wel de opnames op je harde schijf kwijt.
Reputatie 3
Sorry voor de 3 dezelfde afbeeldingen. Klopt ook niet