De afgelopen dagen moet ik soms 2-3 keer per dag mijn tv-recorder uit het stopcontact halen, wachten, in het stopcontact doen, wachten, wachten, tot het apparaat weer bruikbaar is.
Wat kunnen we hieraan doen?
De afgelopen dagen moet ik soms 2-3 keer per dag mijn tv-recorder uit het stopcontact halen, wachten, in het stopcontact doen, wachten, wachten, tot het apparaat weer bruikbaar is.
Wat kunnen we hieraan doen?
Wat goed om te horen dat het is opgelost
Groetjes,
Rox
Ik heb de klantenservice gebeld, en een nieuw apparaat ontvangen.
Nu werkt het weer zonder problemen.
Hey
Mocht je nog problemen met TV ervaren, probeer dan deze tips en tricks uit dit topic. Kom je er daarmee niet uit, laat het mij weten. Je kan dan een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik deze gegevens nodig:
Ik hoor het graag als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar!
Groetjes,
Rox
Dat probleem is al een week.heb helemaal geen tv
Zeggen dat het een landelijke storing is.vanmorgen gebeld er zijn nieuwe updates moet de modem resetten. veel succes
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.