Skip to main content

De afgelopen dagen moet ik soms 2-3 keer per dag mijn tv-recorder uit het stopcontact halen, wachten, in het stopcontact doen, wachten, wachten, tot het apparaat weer bruikbaar is. 
 

Wat kunnen we hieraan doen?

Wat goed om te horen dat het is opgelost @Bzzrt. Bedankt voor het delen met ons! :smile:

Groetjes, 

Rox


Ik heb de klantenservice gebeld, en een nieuw apparaat ontvangen.

Nu werkt het weer zonder problemen.


Hey @Bzzrt en @Barock, welkom op onze Community! Ervaren jullie nog steeds problemen met TV kijken? Werkt het internet wel? In welke omgeving wonen jullie?

Mocht je nog problemen met TV ervaren, probeer dan deze tips en tricks uit dit topic. Kom je er daarmee niet uit, laat het mij weten. Je kan dan een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik deze gegevens nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik hoor het graag als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox


Dat probleem is al een week.heb helemaal geen tv

Zeggen dat het een landelijke storing is.vanmorgen gebeld er zijn nieuwe updates moet de modem resetten. veel succes