Levertijd iPhone 14

  • 26 September 2022
  • 1 reactie
  • 292 x bekeken

Waarom is het niet mogelijk voor tele2 om een verwachte lever datum te noemen voor een telefoon die je hebt besteld tijdens pre-order.. 

in dit geval gaat het om de iphone 14 pro max. 
Ik heb deze besteld op 10-09 rond 16:00 uur, tot nu toe kom ik niet verder dan: verwachtte levertijd is 4/5 weken, maar dat is exact dezelfde info als iemand krijgt die de iphone nu ruim 2 weken later besteld (en misschien wel 100en bestellingen later is dan ik).

ik vind de communicatie rondom de levering/verwachtte levertijd of eventueel hoe veel mensen er nog voor jou in “de rij” staan dramatisch slecht.. maar ik ben blij om te zien dat het tele 2 wel lukt om op tijd geld in rekening te brengen voor je nieuwe abbo die je af sluit, maar automatisch een nummer in de wachtrij krijgen en de laatst geleverde nummer weergeven op de website is onmogelijk? 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

Goedemorgen,

dit heeft te maken met de beperkte voorraad van iPhones op het moment. Elk jaar opnieuw is de vraag heel hoog voor de nieuwe iPhones. Wel is er een topic aangemaakt waarin de geschatte levertijden worden vermeld.

 

https://forum.tele2.nl/topic/show?tid=84864&fid=184

Reageer