beantwoord

Welk abonnement heb ik.

• 26 januari 2018
  • 1 reactie
  • 737 x bekeken

Voor mijn grootouders ben ik na het overlijden van 1 van hun de administratie aan het doen.
Nu hebben ze een telefoonabbonement bij kpn, en er gaan (al jaren) telefoonkosten van jullie vanaf.

Graag zou ik van jullie meer infprmatie krijgen wat dit voor abonement is, en hoe ik dit kan stopzetten. Dit omdat ik de tv/telefoon/en internet in 1 pakket wil afnemen.

Ik zal mijn details, en klantnummer hier niet vermelden. Zou u met mij contact willen opnemen, of mij vertellen naar welk adres ik een mail/privebericht kan sturen?

Hartelijk dank
icon

Beste antwoord door eric 26 januari 2018, 11:22

Je kunt beter de klantenservice even bellen. Dit forum is met name bedoeld zodat klanten met elkaar informatie kunnen uitwisselen. Wij als medeklanten hebben geen inzicht in jouw producten.
Wel kan ik je aangeven dat alle Tele2 producten ingezien kunnen worden via internet: mijn.tele2.nl
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt beter de klantenservice even bellen. Dit forum is met name bedoeld zodat klanten met elkaar informatie kunnen uitwisselen. Wij als medeklanten hebben geen inzicht in jouw producten.
Wel kan ik je aangeven dat alle Tele2 producten ingezien kunnen worden via internet: mijn.tele2.nl